Sv: Dine topp 5 konserter
Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.
Du har helt rett. "The miseducation of Lauryn Hill" ble ikke sluppet før i 1998. Denne konserten i Spektrum fikk seksere over hele linja. Den var på dødsdagen til Bob Marley, og hele konserten startet med bare et stearinlys og en gammel vinylplate som spilte "Redemption Song". 
Stemmer det. Jeg husker venninnen min og jeg tenkte går det an å få det mer perfekt enn henne; hun er nydelig, intelligent, har verdens beste stemme og er sammen med sønnen til Bob Marley. Men så ble hun desverre kokko etterhvert.
Hun har vært her flere ganger. To ganger med Fugees og to ganger solo, mener jeg.
Ja, når du sier det så mener jeg å huske at hun har vært her en gang til alene etter den konserten?
Glemte helt at jeg var på den første Fugees-konserten på Sentrum Scene i sin tid. Det var fett. Hadde ikke hørt så mye om dem, men hadde en stor opplevelse. Lauryn Hill fikk meg til å gråte. Flinke dama. 
Der var jeg og! Jeg sto på galleriet husker jeg. Sambo var der også (før vi kjente hverandre) og han må nevne at han ga henne en klem hver eneste gang noen snakker om henne eller Fugees.