Sv: Dine topp 5 konserter
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Stemmer det. Jeg husker venninnen min og jeg tenkte går det an å få det mer perfekt enn henne; hun er nydelig, intelligent, har verdens beste stemme og er sammen med sønnen til Bob Marley. Men så ble hun desverre kokko etterhvert.
Ja, når du sier det så mener jeg å huske at hun har vært her en gang til alene etter den konserten?
Der var jeg og! Jeg sto på galleriet husker jeg. Sambo var der også (før vi kjente hverandre) og han må nevne at han ga henne en klem hver eneste gang noen snakker om henne eller Fugees. 
Jeg sto også på galleriet på den Fugees-konserten. Hadde mer eller mindre fast plass nederst til venstre.
Lauryn ble litt too much for meg, etter at hun ble så krampe-PK. Tror hun har vært på Rockefeller eller Cosmopolite med PK-greiene sine. :ramla av lasset:
Men, du verden, så bra den konserten i Spektrum var. Var nede på gulvet, og hadde ikke nubbesjans til å stå stille om jeg hadde prøvd til jeg ble blå. Ikke at det hadde vært noe mål i seg selv.