Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du redd for å kjøre i tunnel?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-08, 03:30   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?

Det er kanskje en forklaring, men ingen unnskyldning. Vi opplever alle overgangen på samme måte, man trenger ikke bremse av den grunn.

Gammel 22-07-08, 03:37   #2
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er kanskje en forklaring, men ingen unnskyldning. Vi opplever alle overgangen på samme måte, man trenger ikke bremse av den grunn.

I know!
Jeg bruker alltid solbriller når jeg kjører, disse vippes opp i det jeg skal inn i en tunell.
(Tunnel, tunell, tunnell??? *piv*)

Gammel 22-07-08, 14:39   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Er ikke redd for å kjøre i tunnel og endrer ikke kjøringen min når jeg kommer inn i tunnelen.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 14:55   #4
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Her er det tunneler overalt så det hadde vært veldig upraktisk å være redd for det! Men sant nok så er det ikke motgående trafikk i så mange av de og de der veldig bra belyst. Det gjelder jo ikke for alle tunnelene her på Vestlandet som er både mørke og smale. Har ikke så store problemer med å kjøre gjennom de selv, men stoler ikke alltid på at andre jeg sitter på med er like flinke å kjøre som meg

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.