|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Einsam
|
Sv: Synes du at du er pen?Jeg synes ikke jeg er pen, og sliter fortsatt med selvbildet, noe jeg har gjort i mange år. Det siste året har jeg slanket vekk 25 kg, men det har ikke bedret seg på grunn av det, jeg føler meg ikke penere, men jeg føler meg kanskje mer vel? Vanskelig å forklare. Pen er jeg ikke, men jeg har blitt flinkere til å ta vare på meg selv, og det håper jeg hjelper på selvbildet etterhvert. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du at du er pen?
Det kommer an på øyet som ser, vet du. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)Jeg er kommet så langt med meg selv at jeg synes selv at jeg har et vakkert indre, noe som for meg er det viktigste med et menneske. Utvendig synes jeg ikke at jeg er pen, men det er også uvesentlig for meg.
|
|
|
#4 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)Jeg synes forresten det i denne sammenheng er vanskelig (og forsåvidt også kanskje uinteressant) å skille mellom pen og velstelt. Jeg ser mange damer som jeg i utgangspunktet synes er veldig pene, som ved nærmere ettersyn ikke nødvendigvis har smashing ansiktstrekk, men som er sminket og stelt så de blir vakre. Der vel noe med å fremheve det som er bra, antakelig. Noen er virkelige gode på det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)
Ja, hva "pen" betyr er kanskje ikke helt opplagt. Jeg spurte mannen, og han forbinder ordet "pen" med klassisk skjønnhet - altså en ganske snever definisjon, og definitivt smalere enn min. (For øvrig mente han at "penhet" var en nokså uinteressant parameter hva damer angår.)
|
|
|
|
#6 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Synes du at du er pen?Nicole Kidman for eksempel er PEN. Prinsesse Martha Louise er SØT. :flisespikke:
|
|
|
|
#13 |
|
awesom
|
Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)
Du er pen både inni og utanpå du skal jeg si deg.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Du er nå den søteste du snuppa.
|
|
|
#15 |
|
Audacious
|
Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)Jeg er kanskje ikke pen, men synes jeg er ganske søt, i hvert fall med farger jeg kler og nyvasket hår osv. Jeg har ikke likhetstegn mellom pen og slank, men må innrømme at jeg synes jeg er penere i ansiktet når jeg veier 15 kg mindre enn jeg gjør nå. Da er jeg fortsatt sterkt overvektig, men som sagt har jeg ikke likhetstegn pen = slank.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|