Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan ser din laminerte liste ut?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 18:31   #81
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser din laminerte liste ut?

Åh, Jon Bon Jovi - hvordan kunne jeg glemme ham!?

Har en følelse av at denne listen kunne blitt lang...

Skal vi seee - flere?

Joey Tempest:

Brett Michaels:

Paul Stanley:

Gene Simmons:

LL Cool J:

Gammel 11-08-08, 18:34   #82
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enhjørning, ingen fare for at vi kommer til å krangle om gutta.

Gammel 11-08-08, 18:35   #83
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei, det mener jeg å huske vi har blitt enige om før.

Gammel 11-08-08, 18:36   #84
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Nei, det mener jeg å huske vi har blitt enige om før.

Er det sant? Det er noe med den hukommelsen min, ass.

Gammel 11-08-08, 18:37   #85
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den siste på lista vil jeg tenke litt mer på. Listen er ikke i prioritert rekkefølge.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 18:39   #86
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Er det sant? Det er noe med den hukommelsen min, ass.

Eller var det kanskje noen andre?
Den o'store Hunketråden var det i hvert fall.

Gammel 11-08-08, 18:39   #87
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg kommer heller ikke imellom, Enhjørning...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 18:40   #88
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Denzel Washington!

Absolutt, men jeg vet ikke hva det er han har.

Denne mannen likte jeg på 80-tallet:

Richard T. Jones fra blant annet Judging Amy:

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 18:40   #89
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Josh Holloway

Matt Damon

Denzel Washington

Dominic Purcell og Wentworth Miller

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 18:41   #90
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Jeg kommer heller ikke imellom, Enhjørning...

...Åsså jeg som har så god smak!?

Gammel 11-08-08, 18:43   #91
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du får visst ha en del av de gutta dine i fred for meg også, Enhjørning.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 18:44   #92
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Josh Holloway

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 18:45   #93
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Figo:

Erik Thorstvedt

Fredrik Ljungberg

Fernando Morientes

Kjelling:

Jeg har sansen for Mourinho

...kunne føyd på Josh jeg og, men han er det jo et flott bilde av i innlegget over!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 18:47   #94
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Du får visst ha en del av de gutta dine i fred for meg også, Enhjørning.

Går ut fra at hverken Tempest, Michaels eller Simmons er helt din greie?

Gammel 11-08-08, 18:48   #95
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snippa, deg hadde jeg nok kranglet litt mer med. Bortsett fra Thorstvedt og Ljungberg, og så har du jo glemt Gerrard og ...ah, what's his name, den italienske klysa med de fantastiske blå øynene...
Mourinho er barsk!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 18:49   #96
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Godt vi er flere som liker menn med litt attitude, AC

Gammel 11-08-08, 18:53   #97
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

...ah, what's his name, den italienske klysa med de fantastiske blå øynene...

Cannavaro?

Hva med en hel gjeng italienske landslagsspillere?

Gammel 11-08-08, 18:53   #98
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg er nærmest litt sjokkert her jeg sitter...

Har ikke tenkt så nøye over min egen liste ennå, men jeg ser at jeg nok mer eller mindre kan kopiere Kaz sin.

Gammel 11-08-08, 18:54   #99
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg putter alle jeg ser her inne på lista mi jeg.

Utenom et par av Enhjørningen sine da.

Gammel 11-08-08, 18:54   #100
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Jeg har jo glemt Joshua Jackson! Han må inn før Jon Almaas.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.