|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Politisk korrekt FP?
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Som vanlig et velformulert innlegg fra Zöe |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Politisk korrekt FP?Jøje meg, er det her det foregår! Så lang tråd fra i går kveld…det går jo ikke an å ta seg en nabofest her uten å gå glipp av noe.
|
|
|
#6 |
|
Helt konge
|
Sv: Politisk korrekt FP?Det som jeg synes er aller merkeligst når jeg leser denne type diskusjoner er at det fremstilles som kvalmende politisk korrekt å ville sine barn og seg selv vel. Det å være opptatt av kosthold, miljø, barnesikring og reflektere rundt barneoppdragelse skal liksom være en uting. Sist redigert av Heiko : 24-08-08 kl 12:50. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Heiko er perfekt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Politisk korrekt FP?Jeg synes Heiko sa det veldig fint.
|
|
|
#9 |
|
"De"
|
Ja og krig og fred og sånn, selvsagt.
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
|
|
|
#11 |
|
Sliter med tastaturet
Det er jeg helt enig i. Problemet (eller utfordringen, for å være PK), er at det fort kan bli en stressfaktor hvis man ikke føler at man strekker til. Jeg er enig med den som sa at opplysning og kunnskap gjør at jeg gjerne vil strekke meg og gjøre ting bedre. I det øyeblikket det går på bekostning av mine normalt senkede skuldre, mitt gode humør og passe gode følelse av å lykkes som mor, så blir det slitsomt. Strekke seg, ja absolutt, men balanse, balanse og atter balanse. Og senkede skuldre. Og jeg synes vel ett og annet innlegg jeg har lest opp gjennom tidene bærer preg av både ubalanse, stive skuldre og høy stressfaktor. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Ja, det er vel der jeg er litt. Og da ligger jo i grunn problemet hos meg. For når jeg tilbringer tid med RL-folk/venner, som ikke er på noe forum, så er jo jeg den som kanskje kan virke PK i enkelte tilfeller tror jeg.
|
|
|
#13 |
|
Sliter med tastaturet
Sist redigert av Hasselnøtt : 24-08-08 kl 21:24. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Politisk korrekt FP?Alle har sine kjepphester, og jeg har mine. Noe har jeg tatt med meg fra langt tilbake, mens andre har jeg plukket opp på div fora (mye her inne).
|
|
|
#16 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Ja'a! *snøft* Pakker tar jeg sjansen på, men ikke i heiteste om jeg tar sjansen på at druer i løsvekt til 50,- kroner kiloet smaker godt, da tar jeg en liten drue først. Har maaange ganger smakt på tilsynelatende lekre druer som har smakt pøkk og hoppetau, og har vært sjeleglad for at jeg faktisk ikke gikk hen og kjøpte et kilo av dem.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|