Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Politisk korrekt FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-08, 00:56   #1
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Eller så er noen så lei av sin veloppdragenhet og politiske korrekthet IRL, at de lever ut sitt rabiate jeg når de setter seg foran PC-en. Sånn for forandringens skyld.

Eller sitt ekte jeg. Det er en del som er mer "seg selv" på nett enn i RL.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 00:59   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Føttekatta. Sånne kjerringstikk kan du holde deg for god til, om du vil kalle meg en tulling så kan du bare si det rett ut!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 01:01   #3
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Føttekatta. Sånne kjerringstikk kan du holde deg for god til, om du vil kalle meg en tulling så kan du bare si det rett ut!

Tulling.

Sist redigert av HP : 25-08-08 kl 01:04. Årsak: Tror jeg må pugge smiletrynekodene ...
Gammel 25-08-08, 01:02   #4
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Tulling.

Han ba om det, torsken

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 01:14   #5
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg håper i alle fall ikke at FP blir et sted der man toner ned kunnskapen og engasjementet man sitter inne med fordi de som ikke kan like mye om et gitt tema ikke skal føle seg dumme. FP er tross alt leksikonet mitt.

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Jeg innrømmer det gjerne: Jeg liker at FP kryr av flinkiser som skriver godt, har høy utdannelse, er samfunnsengasjerte, reflekterte, sosialt intelligente, selvransakende, og ja, politisk korrekte. Alt er relativt, selvsagt, men det da ikke slik at forumet f.eks. bærer preg av folk som klager over høye bensinpriser, lave straffer, for mange innvandrere, miljøavgifter, osv.

Det er vel fortsatt slik at like barn leker best..?!

Sånn er det bare.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes det er stor forskjell mellom mellom nyheter om at gulrøtter øker kreftfaren og den viten man har om økt overlevelse ved bruk av bakovervendt bilsete og en dramatisk reduksjon av krybbedød ved ryggleie. Det er noe med å sile ut den viktige informasjonen. Jeg fatter ikke at folk bruker penger på å forsikre barna i alle bauer og kanter hos forsikringsselskapet, og samtidig lar barna sitte forovervendt eller nyfødte ligge på magen - så lenge det ikke er svært gode grunner til å gjøre det annerledes. Jeg kan leve godt med momzillastempelet hvis denne tankegangen gjør meg til en slik en.

Det kan jeg også. :momzilla:

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er alltid hyggelig når man ser at folk har lært noe av sin tid på FP - for eksempel at de har kommet over sin motvilje mot å kalle med-debattanter arrogante.

Gammel 25-08-08, 01:10   #6
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tulling.

Se der ja, det var bedre. Tiden her på forumet har for øvrig lært meg hva neste steg nå er:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 01:11   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se der ja, det var bedre. Tiden her på forumet har for øvrig lært meg hva neste steg nå er:

Grouphug! Hvor er Esme? :leter:

Gammel 25-08-08, 01:14   #8
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Gammel 25-08-08, 01:23   #9
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*rekker opp hånda*

I RL er jeg ofte altfor bevisst ting jeg har komplekser for og virker nok mer mutt og avvisende. De som kjenner meg godt i RL og som jeg føler meg trygg sammen med, vil nok si at jeg er meg selv på nett.

Det er jo litt godt også. At man har en arena der man ikke er så opphengt i seg selv. For den "sosiale treningen" og erfaringen med å kommunisere med folk gjør at jeg ikke har fullt så mange hemninger i RL som jeg hadde før.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 01:24   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo litt godt også. At man har en arena der man ikke er så opphengt i seg selv. For den "sosiale treningen" og erfaringen med å kommunisere med folk gjør at jeg ikke har fullt så mange hemninger i RL som jeg hadde før.

Gammel 25-08-08, 01:24   #11
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

*rekker opp hånda*

I RL er jeg ofte altfor bevisst ting jeg har komplekser for og virker nok mer mutt og avvisende. De som kjenner meg godt i RL og som jeg føler meg trygg sammen med, vil nok si at jeg er meg selv på nett.

Er du meg?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 01:27   #12
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Er du meg?

Har vi sprettrumpe? *håper*

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
Gammel 25-08-08, 01:30   #13
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Har vi sprettrumpe? *håper*

Ikke engang da jeg var 18 år og veide 50 kg hadde jeg sprettrumpe. Dessverre.

Gammel 25-08-08, 01:31   #14
kie
weird

kie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Ikke engang da jeg var 18 år og veide 50 kg hadde jeg sprettrumpe. Dessverre.

Vi kan leke at vi har det.

Sist redigert av kie : 25-08-08 kl 01:40.
Gammel 25-08-08, 01:33   #15
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Standard

Vi kan lese at vi har det.

Kie og Bokormen har snertne bakender. Bare så dere vet det. Nå kan jeg aldri mer dra på FP-treff

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.