|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Det er faktisk fryktelig frekt å spørre om sånt!
|
|
#2 |
|
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!
|
|
#3 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Jeg ble også spurt om dette før jeg ble gravid. Kommer aldri til å tilgi kjerringa som spurte
|
|
#4 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Jeg spør aldri om noen er gravide, selv ikke gode venninner.
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!eeek ufett spørsmål å komme med, jeg har sluttet å spørre om termin, før jeg er heeeelt sikker på at kunden er gravid selv om de er ute etter vogn , reiste meg på bussen engang og fikk siiiiiiiiiiiiiiiiint komentar tilbake *flaaaaaaaut* |
|
|
|
|
#7 |
|
godt brukt
|
Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Dette sa en venninne av meg også da hun traff en gammel venninne.. noen lunde lik historien over.. og spurte om hun var gravid (hun tenkte seg ikke om sier hun i ettertid) og den andre bare ser dumt på henne og deretter på barnevognen sin.. |
|
|
|
|
#8 |
|
Quiet, please
|
Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Æsj, så kjipt. Jeg har fått det spørsmålet én gang, og det var ikke noe hyggelig. Jeg ble ganske lei meg, faktisk. Synes en mage skal være rimelig diger før man bør spørre om sånt. Folk forteller det vel selv hvis de har lyst.
Veldig bra, den må jeg bruke en gang.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|