Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nei - jeg er ikke gravid!!!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 23:18   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!

Jeg skal være rimelig 1000% sikker før jeg spør noen om det!!!

Gammel 24-11-06, 08:59   #2
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg skal være rimelig 1000% sikker før jeg spør noen om det!!!

Samme her. Jeg selv har aldri fått det spørsmålet, selv ikke når jeg var gravid (da var det vel obvious...). Men før jeg sluttet i min forrige jobb, hadde jeg permisjon, og når jeg fortalte samarbeidspartnere at jeg skulle ut i permisjon da og da, tittet alle automatisk ned på magen min.

En venninne av meg spurte en bekjent om hun var gravid, og fikk nei selv om hun var det og fødte en sønn to- tre måneder etterpå. Venninnen min ble dødelig fornærmet over at hun løy og dermed satte henne i en pinlig situasjon.

Kanutte er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.