|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: "Lovlige" fordommerØst-Vest-problematikken finnes i fullt monn i utkantene også. Bare i andre fasonger. Jeg er oppvokst på en veldig stor eiendom, med store hus og sånn, og det ble kommentert, for å si det slik. Men JEG kunne ikke noe for at mine far hadde odel på denne eiendommen og var temmelig overrasket over å bli beskyldt for å være både rik og tro jeg var noe. (Rik stemte i allefall ikke.
|
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Lovlige" fordommer
Ja, det var det jeg mente. Dessverre tror jeg ikke man finner den plass i Norge hvor folk er 100% åpne og greie med hverandre. Det er alltid noe. Jeg fikk i oppveksten også den ære av å kjenne litt på bygdelivet, ved at mine foreldre var derfra, og hvert ledige sekund dro vi til familiegården. Vet ikke helt om jeg kunne levd i et alt for gjennomsiktig samfunn heller, der visste alle alt om alle. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: "Lovlige" fordommerJeg skal til Bergen og bli omtalt som "Drittlending". Frivillig og antagelig for resten av livet.
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Sv: "Lovlige" fordommer
Skal ikke svare for Maximillia.
|
![]() |
| Trådverktøy | |