|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!
Samme her.
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!eeek ufett spørsmål å komme med, jeg har sluttet å spørre om termin, før jeg er heeeelt sikker på at kunden er gravid selv om de er ute etter vogn , reiste meg på bussen engang og fikk siiiiiiiiiiiiiiiiint komentar tilbake *flaaaaaaaut* |
![]() |
![]() |
#23 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Har fått det spørsmålet selv ja. Det er utrolig frekt. Jeg er jo stpr andre steder også, ikke bare over magen.. |
![]() |
![]() |
#24 |
sasiltranopogol
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Har fått det samme spørsmålet eller kommentaren flere ganger og mitt standardsvar er "neida, jeg er ikke gravid, jeg er bare feit" Det plager meg lite at de gjør det og det er vel de som har det værst i ettertid. Litt trist egentlig at man skal ta så på vei for et sånt spørsmål, har man en del ekstra på magen, slik at man kan oppfattes som gravid, så får man bare leve med og akseptere den realiteten til man får gjort noe med det. Oftest så kommer jo spørsmålene ut av glede på ens vegne og det er jo litt trist å sende en "right back at 'ya" da.
#25 |
Titter innom
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bærum
![]() ![]() |
![]() Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!HUff, liker ikke at noen kan finne på å spørre om hverken man er gravid eller om man ikke snart skal ha flere. Vi var på fest med ei jeg ikke har sett på 20 år. Hun hadde skikkelig gravidemage. Men tenkte jeg, nå ser jeg først om hun skal drikke vin til maten før jeg spør. Heldigvis, hun hadde nemlig bare problemer med å gå ned etter 2 hastekeisersnitt. |
![]() |
![]() |
#28 |
Aktiv
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
![]() Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Så kjedelig... minner meg litt om den der norvegia reklamen |
![]() |
![]() |
#29 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Gladtjukk var jo et herlig ord da. Kan jeg få låne det i perioder?
#30 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Så utrolig frekke folk er
#31 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Kan jo skjlnne at man kan tråkke i salaten, men har selv aldri spurt. Venter heller på at de skal fortelle selv. Det som derimot er frekt, er den kommentaren venninna mi fikk da hun avkreftet graviditet: "Er du sikker?? Du ser skikkelig gravid ut, altså". |
![]() |
![]() |
#32 |
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Jeg har fått noen såørsmål om det samme selv, og det er ikke noe moro!!
#34 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Jeg spør ikke om folk er gravide hvis de ikke skal føde i morgen eller noe. Har vært uhyggelig nærme å stille spørsmålet feil en gang, og det skal ikke skje. Heldigvis kom det aldri ut av munnen, men det var VELDIG nærme.
![]() |
#35 |
![]() Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Jeg var på kafé tre uker etter siste fødsel. Kom veltende inn med søskenvogn og post-gravidmage. Betjeninga er veldig hyggelig, og hun jeg vanligvis prater med der utbrøt "åå, så kommer det en til??"
#36 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Æsj, så kjipt. Jeg har fått det spørsmålet én gang, og det var ikke noe hyggelig. Jeg ble ganske lei meg, faktisk. Synes en mage skal være rimelig diger før man bør spørre om sånt. Folk forteller det vel selv hvis de har lyst.
Veldig bra, den må jeg bruke en gang.
#37 |
godt brukt
|
![]() Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Dette sa en venninne av meg også da hun traff en gammel venninne.. noen lunde lik historien over.. og spurte om hun var gravid (hun tenkte seg ikke om sier hun i ettertid) og den andre bare ser dumt på henne og deretter på barnevognen sin.. |
![]() |
![]() |
#39 |
Ikke fra NM
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!Jeg ble ogsaa spurt om det en gang for mange aar siden. Da var jeg hos fotografen men begge ungene og bar minstemann paa 5 maaneder veldig lite flatterende oppaa magen. Den stakkars damen ble saa flau at jeg klarte ikke aa vaere ufordragelig. Ble nok litt lei meg, men skjulte det saa godt jeg kunne og glattet over situasjonen.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|