Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som kjenner seg igjen (Dagbladet)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-06, 13:44   #3
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som kjenner seg igjen (Dagbladet)

Jeg syns det mest interessante med artikkelen er at den gir innsikt i hvor mye analyse og ressurser som blir lagt ned i, og hvilke mindre åpenbare innfallsvinkeler som benyttes i, reklameproduksjon.

Ellers var jo dette ganske fornøyelig lesning:

"interesse for kunst det er vanskelig å skjønne, litteratur det er kjedelig å lese og mat det tar lang til å lage."
Og jeg legger for egen del til "film som er slitsom å se" og "musikk som er stygg å høre på". Ja takk!

Og når han legger det frem på denne måten skal jeg gjerne melde meg med "forakt for arbeiderklassens gjenstander og aktiviteter." også. Men siden jeg er en snobb traff ikke fortsettelsen noe særlig: "De vil gjerne «redde» dem. Redde dem fra livsstilen deres, smaken deres, språket deres og måten de oppdrar barna sine på." Tror ikke det nei.

Ben "Is this supposed to be bad somehow?" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.