Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som kjenner seg igjen (Dagbladet)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-06, 17:20   #10
to hen
***al-logisk

to hen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Sv: Noen som kjenner seg igjen (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, men dette er jo betegnelser han bruker for å få frem hva han mener og hva han har funnet ut gjennom sine undersøkelser. Det er jo ikke slik at han bare har satt seg ned og tatt ting utifra løse lufta, for han er tross alt førstelektor ved en høyskole, så jeg er ganske sikker på at han gjort endel markedsundersøkelser osv. for å underbygge det han skriver. Han skriver jo ikke nødvendigvis meningene sine, men det han har kommet frem til ved sitt studie på emnet.

Når det er sagt så er det ikke studien hans som kommer frem i Dagbladets artikkel, men en konfliktorientert nyhet i en tabloidavis. Kan kun forholde meg til den, da det var den vi diskuterte i tråden. Her fremstilles han som en tosk. Jeg er ganske overbevist om at studien overholder de standarder for vitenskapelig metode og blabla, men den har jeg ikke lest.

Med dette svaret så synes jeg du svarer som om du føler deg truffet av det han skriver jeg..... er det kanskje nettopp det at han har truffet spikeren midt på hodet?

Da blir det jo nettopp en forenkling å kategorisere folk inn i grupper, når de i virkeligheten spenner seg over flere grupper. Klart han treffer spikeren på hodet, han kan jo ikke bomme. Kjenner meg igjen i alle grupper som beskrives i artikkelen, likefullt som jeg kjenner meg igjen i alle stjernetegn.

Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.