Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Enkelte folk har lite vett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-08, 23:43   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så du er uenig i at barn skal sikres i bil?

Ja, Skremmern, vi er alle dypt og inderlig uenige i at barn skal sikres i bil. En ordentlig uting er det. Nei til bilbelte!!

Har forresten lurt på noe mens denne diskusjonen har pågått: Diskuterer vi egentlig et utbredt problem? Vet ikke hvor dere bor i verden, men her i Bergen tror jeg aldri jeg har sett folk som ikke fester barna sine før de kjører fra barnehage/skole. Har sett noen barn som sitter foran fra nærbutikken til gata vår, (Ca 50 m i 30.sone m/fartsdumper) men det tror jeg er det mest graverende jeg har sett. Når jeg leser statistikker over dødsulykker/alvorlige ulykker på norske veier, er det ikke barn som dominerer der heller.
Vi kan selvfølgelig diskutere det likevel, (gudene skal vite at dette har vært en artig duskusjon ) men burde vi kanskje finne noe som er et reelt problem?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 00:08   #2
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

rine: Jeg er bosatt i Buskerud og ser det dessverre nesten daglig. Har venner som kjører med usikrede barn til og fra barnehagen, de har blitt gjort oppmerksomme på faren men har valgt å fortsette slik som de alltid har gjort. En har også hatt barn bakovervendt foran aktiv airbag(ja, den var aktiv!), da det ble opplyst om at dette var ulovlig fordi det kan være livsfarlig for barnet var svaret "jeg har ikke satt meg så godt inn i det greiene der" og kjøringen fortsatte som før.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.