|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Poenget er hvordan du blir oppfattet, og det er der issuene med at det virker som om du ser på ditt ord som lov er. Samtidig sier du også ofte at du blir misforstått i diskusjoner, og siden jeg allerede har tatt på meg å være Safrans tolk, kan jeg si at det nok er det hun mener. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det blir jo nesten umulig å argumenete mot dette: Det virker som om ditt ord er lov. Og du mener at du sitter på sannheten? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
"Ingenting å bekymre seg for."
Tja, argumenter mot eller se om det kanskje er noe å ta med seg videre, det viser seg jo at noen, i hvertfall av oss mer høyrøstede, oppfatter deg på den måten. Da er det fort at budskapet ditt drukner i irritasjonen over andre ting. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Akkurat: Det er dette jeg snakker om- fint at du nevner det. Skal det være monopol på å være høyrøystet, ironisk og bastant i diskusjoner? Det er ingen av dere (hvem vi nå snakker om) som ligger noe tilbake for meg i så måte. Det blir jo som jeg sa til Safran: Man "sliter" ikke i diskusjonene bare fordi man ikke deler samme oppfatning som henne, eller deg. Sist redigert av rine : 16-12-08 kl 01:06. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Huh? Jeg bare nevnte at det er de av oss som ikke er så ufattelig, tja, fintfølende som faktisk HAR påpekt dette, rine. Ikke at vi har monopol på det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ser lyst på livet
|
Neineinei, om alle misforstår det en person sier så er det alle andre som tar feil, en selv gjør ingen ting galt. :mimrer: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Pokker'n, det hadde jeg glemt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Poenget er nettopp det, Annemede: Det er ikke alle som misforstår meg. Aldri sagt det, jeg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Halloen!
Skjønner. Derfor du alltid har så korte svar altså. De representerer kvaliteten går jeg ut fra? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Hmpf. Noen av oss kan nemlig ikke se det.
Ja. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Dette er jo bare virr-varr.
|
|
|
#13 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Så da er vi alle enige da? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
flisespikker
|
Det er en av de mest malplasserte oppsummeringene jeg har sett på en stund.
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jeg har fått grønn prikk av både Skremmern og rine på samme innlegg.
|
|
|
#16 |
|
Ringskrømt
|
Det er stor forskjell på å si "herregud, dette er jo bagateller, hvorfor i himmelens navn henger dere dere opp i dette?!" og "jeg reagerer ikke spesielt på dette, synes derimot det er helt kurant blablabla". Mine sterke meninger er mine egne, jeg snakker ikke på vegne av en gruppe som sikkert mener det samme som jeg. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, paddemobbing, whisky |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|