Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Dette er jo bare virr-varr. 
Hvorfor i alle dager snakker folk om bilsikring som "PK"? Merkelige greier.
"Alle" opepgående folk er da PK? Jeg er hjertens glad for at FP er et sted uten rasisme, hets mot homofile og annen diskriminering. For eksempel. Eller der flertallet syns det er greit å følge lover og ikke syns noe om skattesnyteri.
At noen her har voldsomt sterke meninger om for eksempel sikkerhet er da en helt annen sak?
Eller at noen av og til er nedlatende? Når ble nedlatende PK, liksom? Jeg er faktisk ikke spesielt enig med Skilpadda i at det er noe påfallende overlapp mellom de to.
Utover den ganske brede definisjonen av PK så syns jeg det er store forskjeller på politisk syn her inne. Jeg og Monsoon står for eksempel for helt andre politiske synspunkter enn Mim og Ru. Selv om vi er mange som kaller oss feminister her inne, så er jeg og Irma veldig ulike feminister. Og jeg mener ikke nyanseforskjeller her. Noen av de mest mørkerøde synspunktene her inne gjør meg pissirritert og av og til redd.
Religionsdebattene har vist at vi har høylydte og velformulerte innleggere av alle slag, fra de mest rabiate ateister via føler-det-er-noe-mer-religiøse og det-er-tradisjon-religiøse til temmelig godt skolerte teologiske troende.
Hvis det er sånn at noen er mer "inne" her enn andre så handler det veldig lite om hva de mener og veldig mye om hvordan de snakker for seg.
Jeg har sikkert ikke skjønt spørsmålet.