Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-08, 23:31   #321
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Så lenge vi ikke snakker konisering, så er det greit for meg.

Tappetafseprat og -amputering er på linje med spotting. Skamme seg!

:streng:

Gammel 15-12-08, 23:31   #322
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Alles in ordnung!

(Her streiker quotene igjen, selv om jeg gjorde akkurat det samme som i sted, derav den grønne skriften.)

rine: Du trenger ikke gjøre fancy-scmancy ting for å få sitatene til å henge på greip. Når du har trykket "siter"-tasten på innlegget du vil svare på kan du bare kopiere kodebitene ( [herstårdetnoentingogtall] ) som står før og etter og så sette inn der det passer. Skal du sitere fra mange innlegg klipp og lim flere ganger (ctrl+c for å kopiere, ctl+v for å lime inn).

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 23:32   #323
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er jo bare virr-varr.

Hvorfor i alle dager snakker folk om bilsikring som "PK"? Merkelige greier.

"Alle" opepgående folk er da PK? Jeg er hjertens glad for at FP er et sted uten rasisme, hets mot homofile og annen diskriminering. For eksempel. Eller der flertallet syns det er greit å følge lover og ikke syns noe om skattesnyteri.

At noen her har voldsomt sterke meninger om for eksempel sikkerhet er da en helt annen sak?

Eller at noen av og til er nedlatende? Når ble nedlatende PK, liksom? Jeg er faktisk ikke spesielt enig med Skilpadda i at det er noe påfallende overlapp mellom de to.

Utover den ganske brede definisjonen av PK så syns jeg det er store forskjeller på politisk syn her inne. Jeg og Monsoon står for eksempel for helt andre politiske synspunkter enn Mim og Ru. Selv om vi er mange som kaller oss feminister her inne, så er jeg og Irma veldig ulike feminister. Og jeg mener ikke nyanseforskjeller her. Noen av de mest mørkerøde synspunktene her inne gjør meg pissirritert og av og til redd.

Religionsdebattene har vist at vi har høylydte og velformulerte innleggere av alle slag, fra de mest rabiate ateister via føler-det-er-noe-mer-religiøse og det-er-tradisjon-religiøse til temmelig godt skolerte teologiske troende.

Hvis det er sånn at noen er mer "inne" her enn andre så handler det veldig lite om hva de mener og veldig mye om hvordan de snakker for seg.

Jeg har sikkert ikke skjønt spørsmålet.

Gammel 15-12-08, 23:34   #324
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dette er jo bare virr-varr.

Eller viss-vass. :deltar:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 23:35   #325
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

rine: Du trenger ikke gjøre fancy-scmancy ting for å få sitatene til å henge på greip. Når du har trykket "siter"-tasten på innlegget du vil svare på kan du bare kopiere kodebitene ( [herstårdetnoentingogtall] ) som står før og etter og så sette inn der det passer. Skal du sitere fra mange innlegg klipp og lim flere ganger (ctrl+c for å kopiere, ctl+v for å lime inn).

Jeg har brukt Legg (qoute) tagger rundt valgt tekst. Markerer først teksten og trykker på det symbolet? Er ikke det det enkleste? (Ikke for meg da tydeligvis ) Det rare er jo at det fungerer helt fint noen ganger og andre ganger ikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 23:36   #326
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Så da er vi alle enige da?

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 23:36   #327
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat: Det er dette jeg snakker om- fint at du nevner det. Skal det være monopol på å være høyrøystet, ironisk og bastant i diskusjoner? Det er ingen av dere (hvem vi nå snakker om) som ligger noe tilbake for meg i så måte. Det blir jo som jeg sa til Safran: Man "sliter" ikke i diskusjonene bare fordi man ikke deler samme oppfatning som henne, eller deg.

Og til religionsdiskujonen. Det er mulig noen misforsto meg, men jeg klaget ikke over å bli misforstått. Det er vel en vesentlig forskjell?

Huh? Jeg bare nevnte at det er de av oss som ikke er så ufattelig, tja, fintfølende som faktisk HAR påpekt dette, rine. Ikke at vi har monopol på det. (Selv om det jo er en fin tanke.)

Nei, du klaget ikke, men du nevnte stadig at du ble misforstått, og når det stadig gjentar seg kan det muligens være en idé å titte litt på ens egen argumentasjonsteknikk. Kvalitet foran kvantitet, for eksempel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 23:37   #328
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Så da er vi alle enige da?

Det er en av de mest malplasserte oppsummeringene jeg har sett på en stund.

Gammel 15-12-08, 23:38   #329
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Jeg har brukt Legg (qoute) tagger rundt valgt tekst. Markerer først teksten og trykker på det symbolet? Er ikke det det enkleste? (Ikke for meg da tydeligvis ) Det rare er jo at det fungerer helt fint noen ganger og andre ganger ikke.

Det funker, men markerer ikke hvem du siterer og hvorfra. Og hvis du så kommer borti noen av kodesnutten som innleder sitatet {quote=rine;1362334} eller slutter sitatet {/quote} så slutter hele sulamitten å virke (byttet ut [ med { for å kunne skrive kodene).

Gammel 15-12-08, 23:39   #330
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Huh? Jeg bare nevnte at det er de av oss som ikke er så ufattelig, tja, fintfølende som faktisk HAR påpekt dette, rine. Ikke at vi har monopol på det. (Selv om det jo er en fin tanke.)

Nei, du klaget ikke, men du nevnte stadig at du ble misforstått, og når det stadig gjentar seg kan det muligens være en idé å titte litt på ens egen argumentasjonsteknikk. Kvalitet foran kvantitet, for eksempel.

Neineinei, om alle misforstår det en person sier så er det alle andre som tar feil, en selv gjør ingen ting galt. :mimrer:

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 23:41   #331
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Greit jeg har ikke bil, men jeg har inntrykk av at de fleste her har fin bil(er).

Orket ikke lese resten av tråden, så jeg kommenterer det som er viktig.

Jeg er så heldig å ha en ok bil annnen hver uke.

:delt omsorg for barn og bil:

Gammel 15-12-08, 23:45   #332
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Neineinei, om alle misforstår det en person sier så er det alle andre som tar feil, en selv gjør ingen ting galt. :mimrer:

Pokker'n, det hadde jeg glemt.

Forresten, blir "paddemobbing" emneord bare fordi hun prøvde å skryte på seg bilen min?

Gammel 15-12-08, 23:46   #333
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten, blir "paddemobbing" emneord bare fordi hun prøvde å skryte på seg bilen min?

Du får spørre personen som har lagt det inn.

Gammel 15-12-08, 23:47   #334
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjønner. Derfor du alltid har så korte svar altså. De representerer kvaliteten går jeg ut fra?

Mener du at jeg rett og slett bare skal si til Safran, Skremmern og Irma (for å nevne noen) at de er:

Nek?
Brø?
Helt på bærtur? (Kanskje ikke den siste? Viktig å bruke begrep folk identifiserer seg med.)
(Kryss av for det som passer)

Faktisk et godt forslag; da slipper jeg å skrive de lange, dårlig formulerte innleggene mine, fulle av dårlig arumentasjonsteknikk potensielle misforståelser.
Passer spesielt godt nå, siden jeg uansett må legge meg og ikke har tid til lange innlegg åkke som.

Gammel 15-12-08, 23:47   #335
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 23:48   #336
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du får spørre personen som har lagt det inn.

Hmpf. Noen av oss kan nemlig ikke se det.

Skjønner. Derfor du alltid har så korte svar altså. De representerer kvaliteten går jeg ut fra?

Mener du at jeg rett og slett bare skal si til Safran, Skremmern og Irma (for å nevne noen) at de er:

Nek?
Brø?
Helt på bærtur? (Kanskje ikke den siste? Viktig å bruke begrep folk identifiserer seg med.)
(Kryss av for det som passer)

Faktisk et godt forslag; da slipper jeg å skrive de lange, dårlig formulerte innleggene mine, fulle av dårlig arumentasjonsteknikk potensielle misforståelser.
Passer spesielt godt nå, siden jeg uansett må legge meg og ikke har tid til lange innlegg åkke som.

Ja.

Gammel 15-12-08, 23:49   #337
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Standard

Det er altså at det skal stå sånn jeg mener: [quote=Ulvefar;1362343] før innlegget og [/quote] etter.

(Kult! Det funker! Torsken ordner opp! Han har akkurat doblet mine kunnskaper om html-type programmering. )

Gammel 15-12-08, 23:49   #338
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

WOW!
Jeg tror jeg trekker inn i TORO-tråden, jeg.
Eller noe(n).
:imponert over utholdelsesfaktoren:

Gammel 15-12-08, 23:49   #339
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Nå da?

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 23:50   #340
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Det funker, men markerer ikke hvem du siterer og hvorfra. Og hvis du så kommer borti noen av kodesnutten som innleder sitatet {quote=rine;1362334} eller slutter sitatet {/quote} så slutter hele sulamitten å virke (byttet ut [ med { for å kunne skrive kodene).

Aha! Pleier ofte bare å bruke den hvis jeg siterer inne i innlegget til en person. :ikke så avansert ennå:
Tipper jeg har kommet borti kodene, jeg. Derfor det bare virket noen ganger.
Takk for tips!

Svar

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14.