|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Har det slått deg, rine, at grunnen til at enkelte ikke får like massiv kritikk som andre er at de er fullt ut i stand til å ta til seg subtil kritikk? Jeg kan fortelle deg at jeg har blitt grundig satt på plass for min oppførsel i denne tråden av både him og Adrienne, men de trenger ikke rope kritikken, for jeg er aldeles utmerket i stand til å oppfatte ting som er skrevet med små bokstaver. De syns begge jeg har tråkket langt over streken her - og de har informert meg om det på sin måte. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har jeg også. Og det er faktisk mye lettere å ta til seg kritikken til him og Adrienne. De har en greiere måte å kritisere på enn veldig mange?/enkelte?/noen? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Nå er det jo du som har sagt at du opplever at du får motbør og blir misforstått, det var derfor jeg skrev det jeg gjorde.
Javisst. Som ikkerøyker er en visst veldig PK og snerpete om en forsøker å unngå å bli røyket på, så det er absolutt reelt.
Det er jeg ikke enig i. Jeg er temmelig sikker på at du selv har lagt listen, og får svar på tiltale. Det er i alle fall tilfellet for meg.
Mange gode her, og jeg føler for å foreslå Talisker.
Smiskestrategi?
In vino veritas Sist redigert av safran : 16-12-08 kl 20:19. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, paddemobbing, whisky |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|