Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Her peker du på forskjellen selv: Jeg får passet mitt påskrevet. (Som i min bok betyr en kraftig irettesettelse,) mens du får kritikk, (hva det enn måtte innebære)
Jo, forskjellsbehandling eksisterer i aller høyeste grad, men det kan selvfølgelig ha noe å gjøre med at noen kjenner hverandre bedre enn andre. (Som Him sier.) Jeg er derimot ikke utelukkende sikker på at jeg hadde godtatt dårlig oppførsel av noen bare fordi de var vennene mine.
Har det slått deg, rine, at grunnen til at enkelte ikke får like massiv kritikk som andre er at de er fullt ut i stand til å ta til seg subtil kritikk? Jeg kan fortelle deg at jeg har blitt grundig satt på plass for min oppførsel i denne tråden av både him og Adrienne, men de trenger ikke rope kritikken, for jeg er aldeles utmerket i stand til å oppfatte ting som er skrevet med små bokstaver. De syns begge jeg har tråkket langt over streken her - og de har informert meg om det på sin måte.
Og jeg forbeholder meg selvsagt retten til å være sarkastisk mot hvem som helst som fortjener sarkasmer, enten de er gamle venner eller nye … hmm, bekjente.
|