|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#561 |
Passiv
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
:Noterer Bowmore på lista jeg skal sjekke ut: |
![]() |
![]() |
#562 |
|
Multitasking. Og prokrastinering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjøp Ardbeg da, tøffest flaske også. Mye mannfolk over den, og etter et kyss på hans whiskylepper kan du si: - Ummm, det smakte litt av sherry, kanskje litt muskattnøtt med litt duft av frukt kombinert med en sødme, kamuflert bak de tradisjonelle mer enn hintene av torv og jord. Få mer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jeg sliter. I prinsippet kan jeg ta med jobben hjem, men der får man jo ikke fred for syke og masete unger.
![]() |
#566 |
Mother of Dragons
|
Heh, den skulle jeg også til å anbefale. Jeg liker Islay whiskyer veldig godt og dersom man vil ha en typisk en så er Ardbeg sikker vinner. Ellers liker jeg også Bowmore selv om den kanskje ikke er mest karakteristisk for Islay whiskyer. Bowmore Surf har en spennende saltsmak som jeg ble helt hektet på, tror det var Skilpadda som kjøpte den en gang.
![]() |
#567 |
Passiv
|
Haha - sjenialt!!! |
![]() |
![]() |
#568 |
Hogger i stein
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Hjeeeeelp, jeg er i ferd med å bli PK. Jeg kjenner det på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Ringskrømt
|
Det er lettere å vise hvor mye penger man har når man farter rundt i smekre sportsbiler og sånn. Synd de er så himla upraktiske, gjerne uten bakseter også, så da fant jeg ut at jo større bilen er, jo rikere virker jeg.
Og den er min.
Hvis den man kræsjer med i en front-mot-front kjører en sånn: |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg drikker ikke sånt skvip jeg, da. (Brunt)
![]() |
#571 |
Hogger i stein
Jeg for min del håper noen leser denne tråden etter at hun er kommet hjem fra jobb, så har jeg samtidig svart på rines spørsmål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg har sagt mange ganger at jeg er klar over at jeg ikke alltid oppfører meg helt bra. Det forklarer derimot ikke at andre kan oppføre seg like ille, kanskje verre og (ofte) slippe unna med det. Du kom selv opp med en mulig grunn i sted, som jeg absolutt er med på, men nå synes jeg nesten diskusjonen har begynt å bite seg litt i halen. :dette har vi diskutert før?:
Jeg synes du bare skal være glad for alle grønne du får, jeg. Det kan være lenge til neste gang, vet du.
Du unngår jo selve kjernespørsmålet her: Å sammenligne meg med en rookie som aldri har sagt noe provoserende, blir jo helt meningsløst. Spørsmålet må jo bli om Teofelia virkelig hadde kastet seg over enhver erfaren bruker som kom med et provoserende innlegg, eller om det bare er noen få som får den tvilsomme æren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
|
Næsj, det er jo du selv som sier at du er ny, og at det da tydeligvis gjelder egne regler for deg. Hvilket ikke stemmer. Dessuten kaster Teofelia seg over hvem som helst, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Hertuginne
|
Spør du om Teofelia ville vært like sarkastisk med en godt etablert bruker? Tro meg, Teofelia klarer fint å være sarkastisk selv mot gode venner, om hun er i det humøret. Og det er derfor jeg
![]() |
#575 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Ulvefar, denne diskusjonen har vi hatt før.
![]() |
![]() |
#576 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Siden du nå spør om Teofelia spesielt, tillater jeg å komme med et eksempel fra en tråd du selv har referert til:
![]() |
![]() |
#577 |
Hogger i stein
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jeg hoppet av Range Rover-sporet etter denne (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Leser
|
Definitivt. Løøøve to Teo.
![]() |
#580 |
Hertuginne
|
Men det har hun heller ikke påberopt seg å være. Visse andre, derimot...
![]() |
Emneord |
klassiker, paddemobbing, whisky |
|
|