Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 14:35   #581
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nå synes jeg ikke du er nøytral her.

Jeg sender selvfølgelig mine løøøøve to aC også. Var jeg mer nøytral nå?

Gammel 16-12-08, 14:37   #582
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nå synes jeg ikke du er nøytral her.

Visste ikke at det var noe mål engang jeg. Jeg har soleklart mine favoritter her inne forlengst, og jeg er ikke redd for å si det heller. :alle dyr er like, men noen er likere enn andre:

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 14:38   #583
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ser ikke noen voldsom forskjellsbehandling, egentlig. Du uttrykker deg ufint og får passet ditt påskrevet. Jeg uttrykker meg ufint og får kritikk for det. Forskjellen ligger ikke så mye i om man er ny eller gammel, men om man kan oppføre seg eller ikke.

Enig. Jeg får også passet mitt påskrevet når jeg oppfører meg ufint, og jeg er faktisk en gammel traver. Akkurat nå er jeg snill, rolig og behersket.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 14:41   #584
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Jeg liker også Lykken.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 14:41   #585
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Visste ikke at det var noe mål engang jeg. Jeg har soleklart mine favoritter her inne forlengst, og jeg er ikke redd for å si det heller. :alle dyr er like, men noen er likere enn andre:

Ja, bare moddene er på listen, så er det OK. Siden du refererer til Georg Orwell så er jeg spent på hvem du mener på FP som er Old Major?

(Når det er sagt er all min kunnskap om Annimal Farm hentet fra Fabler. Anbefales!)

Gammel 16-12-08, 14:44   #586
Slettet bruker
Passiv

Standard

Fabler har jeg ikke fått med meg. Men har du ikke lest Animal Farm så har du herved hjemmelekse i jula. Den kan leses for ungene tilogmed. (Hvis de ikke er veldig små da).
Hvem som er sjefsgrisen her nekter jeg å kommentere (eller tenke over), men jeg er veldig sikker på at det er noen som føler seg omtrent som hesten iblant ihvertfall.

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 14:45   #587
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, bare moddene er på listen, så er det OK.

Ehm - jeg vet ikke helt hvem som er modder og ikke jeg, men jeg ser at det er mange av de jeg liker som er godt likt av andre også for de har godt rykte på seg ihvertfall. :Forumamatør:

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 14:47   #588
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Siden du nå spør om Teofelia spesielt, tillater jeg å komme med et eksempel fra en tråd du selv har referert til:

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes søsteren din ser riktig flott ut, fibi. Jeg synes videoen var skikkelig dårlig og langt over grensen til hva jeg synes det er greit å forherlige. Og jeg synes Mim ordlegger seg svært uheldig i denne tråden.

Men dette er jo ikke et eksempel på å kaste seg over. Dette er det Teofelia mener med kritikk. Mim får ikke passet sitt påskrevet, slik en annen bruker ville fått etter en såpass sleivete kommentar. Dette beviser jo ingenting annet enn det jeg allerede har sagt.
Vis meg et innlegg der Teofelia, eller andre veletablerte brukere, har himlet med øynene eller kommet med spydige kommentarer til hverandre. Klarer du det, skal jeg legge ned stridsøka med en gang. :lover:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 14:49   #589
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Ardbeg, Lagavulin, Laphroaig, Bowmore, Coal Ila, Bunnahabhain, Bruichladdich, eller Kilchoman..

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Bare ikke prøv å uttale noen av dem før du har drukket minst en. Ellers kan du brekke tunga.

Jeg tror jeg skal klare å ramse opp samtlige, og det uten å smake en eneste sup.

Kanskje jeg skal kjøpe whiskey til pappa til jul i år. Det var en god ide ...
(Ja, det blir whiskey, også kalt uisce beatha; jeg fant ham en favoritt på den grønne øyen.)

Gammel 16-12-08, 14:50   #590
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hoppet av Range Rover-sporet etter denne
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
i timen.

Er ikke det en gammel Range Rover, da? Eller ser de fremdeles lik ut som de gjorde på 70-tallet? Jeg sitter på jobb og hører ikke lyden, kanskje de sier noe lurt på lydsporet, men det var da litt av en manøver han prøvde seg på. Jeg har sett flere biler tippe over på siden fordi de hadde udugelige sjåfører som skulle ta svingen for raskt, ikke bare høye biler, men biler som ellers ser ut til å være godt plantet i bakken.

Gammel 16-12-08, 14:53   #591
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Men det har hun heller ikke påberopt seg å være. Visse andre, derimot...

Objektiv. Ikke nøytral. Jeg lover at det er en forskjell.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg sender selvfølgelig mine løøøøve to aC også. Var jeg mer nøytral nå?

Ja.

Hvem! Hvem!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Enig. Jeg får også passet mitt påskrevet når jeg oppfører meg ufint, og jeg er faktisk en gammel traver. Akkurat nå er jeg snill, rolig og behersket.

Er du syk?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 14:54   #592
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Er ikke det en gammel Range Rover, da? Eller ser de fremdeles lik ut som de gjorde på 70-tallet? Jeg sitter på jobb og hører ikke lyden, kanskje de sier noe lurt på lydsporet, men det var da litt av en manøver han prøvde seg på. Jeg har sett flere biler tippe over på siden fordi de hadde udugelige sjåfører som skulle ta svingen for raskt, ikke bare høye biler, men biler som ellers ser ut til å være godt plantet i bakken.

Joda, det var en gammel en. Og biler uten ESP kan oppleve det samme, om de er litt sånn småhøye. Det er begrunnelsen for at jeg ikke kjører SUV. En bil burde jo klare å kjøre ut til siden i såpass "lav" fart som 70.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 14:55   #593
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Vis meg et innlegg der Teofelia, eller andre veletablerte brukere, har himlet med øynene eller kommet med spydige kommentarer til hverandre. Klarer du det, skal jeg legge ned stridsøka med en gang. :lover:

Tinetoffen brukte mot Skilpadda en gang. Nuff said.

Gammel 16-12-08, 14:56   #594
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Joda, det var en gammel en. Og biler uten ESP kan oppleve det samme, om de er litt sånn småhøye. Det er begrunnelsen for at jeg ikke kjører SUV. En bil burde jo klare å kjøre ut til siden i såpass "lav" fart som 70.

Gamle Volvo stasjonsvogner kan også oppleve det samme. :helt sant, selvobservert i nabolaget:

Gammel 16-12-08, 14:59   #595
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nå er det besynderlig situasjon å prøve å bevise at Teo, som som aller aller oftest er saklig, noen ganger spydig men aldri teit, også kan være spydig i blant også mot de hun liker. Men her er noen lenker.

http://www.foreldreportalen.no/forum...&postcount=221

http://www.foreldreportalen.no/forum...3&postcount=20

http://www.foreldreportalen.no/forum...3&postcount=71

Gammel 16-12-08, 14:59   #596
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tinetoffen brukte mot Skilpadda en gang. Nuff said.

Næhei, hun gjorde det mot meg! Jeg har fortsatt ikke kommet over det.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 15:00   #597
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Næhei, hun gjorde det mot meg! Jeg har fortsatt ikke kommet over det.

Sikker? Du driver ikke med sånn identitetsbytte igjen nå, Skiltoff?

Gammel 16-12-08, 15:00   #598
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er ikke helt sikre, nei.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 15:02   #599
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvem! Hvem!

Seriøst - du har da fått så mange prikker av meg at du burde vite at jeg er glad i deg vel? Ikke min skyld at de ikke teller så mange poengene vettu.

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 15:02   #600
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har soleklart mine favoritter her inne forlengst, og jeg er ikke redd for å si det heller. :alle dyr er like, men noen er likere enn andre:

:dyrisk:

Sist redigert av Mauser : 16-12-08 kl 15:10.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.