Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 15:03   #601
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Enig. Jeg får også passet mitt påskrevet når jeg oppfører meg ufint, og jeg er faktisk en gammel traver. Akkurat nå er jeg snill, rolig og behersket.

Jeg kommer aldri til å beskrive meg selv som noe i nærheten av en hest. Spesielt ikke gammel traver. :tsktsk:

Jeg er Dame jeg.

:glad jeg kan juge på meg litt, dere ser meg jo ikke og vet ikke om hverken joggebuksa eller hestehalen:

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 15:05   #602
Slettet bruker
Passiv

Standard

Å, aC - takk for prikken - det er min aller første med hjerter på.

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 15:07   #603
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, smilefjes. Nå vet jo alle det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 15:26   #604
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Siden du nå spør om Teofelia spesielt, tillater jeg å komme med et eksempel fra en tråd du selv har referert til:

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nå er det besynderlig situasjon å prøve å bevise at Teo, som som aller aller oftest er saklig, noen ganger spydig men aldri teit, også kan være spydig i blant også mot de hun liker. Men her er noen lenker.

http://www.foreldreportalen.no/forum...&postcount=221

http://www.foreldreportalen.no/forum...3&postcount=20

http://www.foreldreportalen.no/forum...3&postcount=71

Skal jeg tolke dette som om Teofelia ikke liker meg. Ja, ja. Får prøve å leve med det.
De to første innleggene sa ikke så mye. Det første var ikke spydig nok. ( er ikke i samme sjanger som , eller noe i den dur.) I det andre innlegget er hun spydig mot en bruker jeg aldri har hørt om. (Uten at det trenger å si så mye.) I det siste kritiserer hun riktignok Skremmern, av meget forståelige grunner.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 15:28   #605
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av meget forståelige grunner. Så bra at mine uttalelser kvalifiserer til sarkasme, hvert fall.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 15:29   #606
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Skal jeg tolke dette som om Teofelia ikke liker meg. Ja, ja. Får prøve å leve med det.
De to første innleggene sa ikke så mye. Det første var ikke spydig nok. ( er ikke i samme sjanger som , eller noe i den dur.) I det andre innlegget er hun spydig mot en bruker jeg aldri har hørt om. (Uten at det trenger å si så mye.) I det siste kritiserer hun riktignok Skremmern, av meget forståelige grunner.

Nå er du bare vanskelig.

Teofelia, for fremtiden får du rett og slett sørge for at spydighetene dine er akkurat like for alle brukere, you hear me?

Gammel 16-12-08, 15:29   #607
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Hva er det egentlig du vil, rine?

Gammel 16-12-08, 15:34   #608
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det vet jeg ingenting om, jeg burde ha presisert: folk som man vet hun liker (siden poenget ditt etter hva jeg forstod var at hun ikke var spydig mot folk hun liker).

Jeg synes hennes kommentar til deg passet inn blant disse, omtrent i samme genre. Det er min oppfatning. Men jeg fant ikke noen hvor hun ordrett skrev det samme nei.

Gammel 16-12-08, 15:41   #609
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

http://foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=37926

Se særlig punkt 13, 14, 15 og 16.

Gammel 16-12-08, 15:44   #610
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Jeg liker også Lykken.

Håper de på jobbintervjuet idag likte meg også. Og her går det virkelig ikke an å være borte noen timer. Jøye meg.
Jeg synes egentlig ikke rine er så ufin, men hun gir seg ikke i diskusjoner, og det er vel ok. Jeg synes absolutt ikke hun er så spydig og "stikkete" som enkelte andre er.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 15:47   #611
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Håper de på jobbintervjuet idag likte meg også. Og her går det virkelig ikke an å være borte noen timer. Jøye meg.
Jeg synes egentlig ikke rine er så ufin, men hun gir seg ikke i diskusjoner, og det er vel ok. Jeg synes absolutt ikke hun er så spydig og "stikkete" som enkelte andre er.

Åh. Tenker du på noen? Lykke (fnis) til med jobbsøking, forresten.

Gammel 16-12-08, 15:48   #612
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søk opp en hvilken som helst hva_skal_du_stemme_på-tråd, og se Mim og evt. Ru få på pukkelen av opptil flere andre.

Hele poenget er jo at man - i det aller fleste tilfeller - skiller på sak og person.

Gammel 16-12-08, 15:48   #613
Slettet bruker
Passiv

Standard

aC - jeg ække så hemmelig av meg jeg. Er jeg glad i noen så viser jeg det, men det venner du deg til.
DM - du også.

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 15:49   #614
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nå er du bare vanskelig.

Teofelia, for fremtiden får du rett og slett sørge for at spydighetene dine er akkurat like for alle brukere, you hear me?

Stakkars Teofelia, nå høres det ut som om hun virkelig er The Bad Guy i mine øyne. Når sant skal sies, kan jeg ikke huske at hun har vært spydig mot meg før. (Eller? )

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Hva er det egentlig du vil, rina?

Først og fremst vil jeg at du skal lære deg nicket mitt ordentlig.
Ellers så føler jeg i grunn at jeg har fått sagt det jeg hadde på hjertet.

Gammel 16-12-08, 15:53   #615
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det er mulig det er det som er det ufine ved meg?

Nei, nå skal jeg gi meg.

Gammel 16-12-08, 15:55   #616
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Nei, nå skal jeg gi meg.

Famous not-so-last words.

:been there, done that, got the t-shirt:

Gammel 16-12-08, 15:56   #617
Slettet bruker
Passiv

Standard

rine - ikke gi deg enda. Du mangler bare fem innlegg før du feks kan gi folk to poengsprikker. (hvis jeg har skjønt det riktig)

Så kan du bite tilbake hardt om ikke annet ihvertfall.

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 15:56   #618
Line*
Expired

Standard

Jeg rettet rina til rine. Det var en leif.

Gammel 16-12-08, 15:57   #619
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg rettet rina til rine. Det var en leif.

Du tenkte nok på Bina.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 15:58   #620
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Holder dere på enda? :glasshus-singling: Jeg kan jo hive meg innpå som snarest og bekrefte at Teo er i stand til å være sarkastisk selv mot sine nærmeste venner (and I should know), selv om det kan være at hun da oftere er det i litt mer private settinger og ikke i full offentlighet, men det synes jeg i grunnen er både forståelig og sympatisk. Jeg kan dessuten også bekrefte at det var jeg som brukte mot Toffen og ikke omvendt, og jeg har aldri fått anledning til å glemme det.

Svar

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.