|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
![]() Ja jeg er sikkert merkebevisst. Merker er en veldig fin og tidsbesbarende innretning for oss shopppere. Hvor mange forskjellige støvletter fins det å få kjøpt i Norge mon tro, kanskje 1000 forskjellige? Hvis du da vet at f.eks Marco Polo pleier å lage støvletter du liker, så er det utrolig tidsbesbarede å gå rett dit istedetfor å tråle alle butikkenene i byen for å finne de rette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]()
Dette skjønner jeg ikke helt, hvis du liker klærne, men ikke det de signaliserer, prøver du ikke da å signalisere noe du ikke er?
![]() |
#7 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hmmm, nå liker jeg både Ralph Lauren og Gant netop fordi de ikke er for glorete (så længe man da går utenom de store logoer, da). Jeg er temmelig konservativ i min klessmak, liker å mine plagg passer sammen og ikke gir meg nogle ubehagelige overraskelser mens jeg bruker dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]()
Også liker du skikkelig god kvalitet på vesker
![]() |
#10 |
Fullverdig medlem
Hvor: Østen for måne, vesten for sol.
![]() |
![]() Nei jeg er ikke merkebevisst! Jeg kjøper det jeg liker uansett merke, men jeg har smertegrenser for hvor mye jeg orker å gi for klær så da utgår de aller fleste dyre merkene lell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
superbruker
|
![]()
Hvor lenge den passer avgjør også. Av en eller annen grunn kan klær krympe eller vokse
![]() |
#13 |
navnet sjemmer ingen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg kjøper klær som jeg liker og som helst er laget av bomull, lin eller ull. Sko er jeg særere på. De må være skinn og gode å gå i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Hm. Egentlig et vanskelig spørsmål. Jeg er veldig opptatt av klær og jeg er veldig opptatt av snitt og kvalitet.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|