Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?
Opprinnelig lagt inn av allium, her.
Klarer de å få det til å fungere, hvorfor er de skilt da?
Det er det veldig mange som sier til Exbo og meg.
Og greia er så enkel som at vi ikke gjorde hverandre noe godt som kjærester. Som familie. Alle forventningene vi hadde til hverandre som ingen av oss klarte å innfri, den stadig større irritasjonen ovenfor hverandre på grunn av dette, det å leve sammen å føle at man mister seg selv er ikke en situasjon som er grei å leve i uansett hvor greit man kan få ting til å fungere.
Nå slipper vi å forvente familie- og kjærestesaker av hverandre lengre, og blir dermed ikke skuffet over den andre hver dag. Og derfor klarer vi oss strålende.
Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.
Kirsebær, jeg sporer litt av i egen tråd, men er det et levelig prosjekt det med bildeling? Altså, noe dere kunne gjort over litt tid me en ny bil også?
Tja, det er levelig med denne delingen en god stund i hvertfall. Jeg tror jeg blir boende her (i samme blokk) et drøyt år til (har bodd slik i ett år nå), og jeg håper og tror at vi får til denne delingen fram til jeg flytter et annet sted. Og ja, det ville også vært aktuelt om bilen vi har nå blir ødelagt og vi må kjøpe ny.