|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Det samme tenkte jeg. Vi har aldri vafler til frokost, men hadde vi hatt overnattingsgjester, kunne vi godt ha funnet på å slå på stortromma og servere vafler. Og ikke hadde de vært grove heller, nødvendigvis. Jeg ser virkelig ikke på en vaffelfrokost i ny og ne som en potensiell fare for helsa.
|
|
|
#2 |
|
Moden
|
Sv: Vafler til frokost???
helt enig
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Sv: Vafler til frokost???Jeg er sikker på at det var riktig moro for guttene og at de koste seg! Ingen tar nok skade av en vaffelfrokost i ny og ne nei. Selv har ikke tanken slått meg, men det er fordi jeg synes det høres ut som en uggen start på dagen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
♡
|
Nei, jeg er jo ikke bekymret, og ser jo av denne tråden at jeg er på jordet. Men, som for deg er vaffelfrokost for meg en uggen tanke.
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Fast i helgen? Det synes jeg høres litt voldsomt ut, men dersom de synes det er en ok start på dagen så. Personlig foretrekker jeg heller godt brød, pålegg, egg og kaffe til frokost og så ta vafler feks til kaffen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vafler til frokost???Forresten er jo pannekaker helt "normal" frokostmat i mange land, og det ligner jo. Det har vi forresten hatt til helgefrokost en gang jeg hadde røre til overs. Jeg trodde Storebror skulle hoppe ut av sitt gode skinn av begeistring.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vafler til frokost???Mannen min lager det av og til til frokost i helgene.Det serves med røykelaks og kokte egg.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|