|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Moden
|
Sv: Vafler til frokost???
helt enig
|
|
|
#62 |
|
I mål
|
Sv: Vafler til frokost???Jeg er sikker på at det var riktig moro for guttene og at de koste seg! Ingen tar nok skade av en vaffelfrokost i ny og ne nei. Selv har ikke tanken slått meg, men det er fordi jeg synes det høres ut som en uggen start på dagen. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
♡
|
Nei, jeg er jo ikke bekymret, og ser jo av denne tråden at jeg er på jordet. Men, som for deg er vaffelfrokost for meg en uggen tanke.
|
|
|
#64 |
|
Borte
|
Sv: Vafler til frokost???Jeg ville aldri servert vafler til frokost. Hos oss er helgefrokostene tilnærmet hellige, og det skal mye til for at jeg ikke dekker på all slags pålegg og lager noe av egg (uten sukker
|
|
|
#65 |
|
♡
|
Som jo er mitt poeng. Hvorfor kunne jeg ikke bare ha skrevet det?
|
|
|
#66 |
|
I mål
|
Fast i helgen? Det synes jeg høres litt voldsomt ut, men dersom de synes det er en ok start på dagen så. Personlig foretrekker jeg heller godt brød, pålegg, egg og kaffe til frokost og så ta vafler feks til kaffen. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vafler til frokost???Det kunne vi kanskje funnet på, ja, hvis jeg hadde vært mer av en morgenfugl.
|
|
|
#68 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vafler til frokost???Forresten er jo pannekaker helt "normal" frokostmat i mange land, og det ligner jo. Det har vi forresten hatt til helgefrokost en gang jeg hadde røre til overs. Jeg trodde Storebror skulle hoppe ut av sitt gode skinn av begeistring.
|
|
|
#69 |
|
Helt vanlig
|
Signerer denne jeg |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#71 |
|
flisespikker
|
Sv: Vafler til frokost???Jeg, derimot har et amerikansk forhold til frokost, og spiser gjerne både søt og salt mat, og både varm og kald mat.
|
|
|
#72 |
|
♡
|
Du har helt rett!
|
|
|
#73 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Vafler til frokost???Vafler er digg. Har hatt det til frokost vi også. Til og med til middag. I fjor en gang.
|
|
|
#74 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Vafler til frokost???Vi lager vafler uten sukker, og med speltmel, sammalt hvete og havregryn i røren. De blir knallgode, og jeg regner de ikke som spesielt usunne. Av og til serverer vi dette til kveldsmat faktisk. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne er god, men i dag røk blenderen, så jeg prøvde å bare vispe det sammen i en bolle. Det smakte godt, men pannekaka var umulig å snu og hang fast i steikepanna... |
|
|
|
|
|
#77 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vafler til frokost???Jepp, vafler er herlig frokostmat. Jeg glemmer ofte å presisere at de er med grovt mel og uten sukker, håper ikke jeg har fått ond-mor-stempelet allerede.
|
|
|
#78 |
|
er grønn og fin.
|
Nå vet jeg ikke hva du mener med vanlig brød, men dette er hva brødet vi stort sett kjøper inneholder:
|
|
|
#79 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Vafler til frokost???Per definisjon er jeg enig i at det ikke er frokostmat, men at det hadde blitt servert en søndag hvert jubelår hadde jeg ikke reagert nevneverdig på. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Vafler til frokost???Så lenge de ikke får det hjemme så forventer de det ikke flere ganger, så jeg tror ikke jeg hadde brydd meg. |
|
|
|
![]() |
|
|