|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Begrenset profil FBJeg har noen "venner" som kun ser profilsiden min, info om meg og ett (av mange) fotoalbum. Jeg er ikke interessert i at disse "vennene" skal lese på veggen min (der det ofte kan stå personlige greier), men de kan godt få lese hvor jeg har gått på skole, hvor jeg jobber og se (utvalgte) bilder av livet mitt. Disse "vennene" er stort sett mennesker fra fortiden, som jeg ikke avviser i livet mitt, men som ikke slipper inn i mitt private rom. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Begrenset profil FB
Mange tenker nok som deg her. Men jeg oppfatter å bli tilbudt en begrenset profil, uten tilgang til å kommunisere på veggen, som en grundig avvisning.
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Man kan da kommunisere likevel? Chatte og skrive meldinger? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Ja, men blir det til at man gjør det?
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jada, jeg er helt enig med deg. Jeg bruker FB hver dag, og liker alle de mulighetene det gir. At man kan følge med på ting og dele hverdagen med hverandre. verden ble med et mye mye mindre. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Begrenset profil FBZoë: Er det virkelig alle venner du ønsker at skal se hva du legger ut på siden din? Jeg har i alle fall en del på listen min som jeg egentlig ikke ønsker å ha så mye kontakt med. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
By the Sea
|
Ja.
|