Sv: Begrenset profil FB
Opprinnelig lagt inn av 007, her.
Jeg har noen "venner" som kun ser profilsiden min, info om meg og ett (av mange) fotoalbum. Jeg er ikke interessert i at disse "vennene" skal lese på veggen min (der det ofte kan stå personlige greier), men de kan godt få lese hvor jeg har gått på skole, hvor jeg jobber og se (utvalgte) bilder av livet mitt. Disse "vennene" er stort sett mennesker fra fortiden, som jeg ikke avviser i livet mitt, men som ikke slipper inn i mitt private rom.
Mange tenker nok som deg her. Men jeg oppfatter å bli tilbudt en begrenset profil, uten tilgang til å kommunisere på veggen, som en grundig avvisning.
Hva SKAL jeg med et smilende profilbilde og informasjon om skolegangen, liksom? Hele poenget med FB for min del er jo kommunikasjonen som foregår. Hyggelige hilsener på veggen, kommentarer til koblinger og andres bilder - uten det er det jo fullstendig poengløst.