|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Helt konge
|
Sv: Hvorfor skal en 67-åring få babyer? (TV2 Nettavisen)I meg er det noe stritter veldig i mot med tanken på at mennesker på snart 70 skal få barn. Jeg kjenner jeg er full av fordommer og tror jeg skal sette meg i en krok og tenke litt gjennom hva det er med bildet av en 70-årig nybakt foreldre som trigger meg. Sist redigert av Heiko : 31-12-06 kl 08:55. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Hvorfor skal en 67-åring få babyer? (TV2 Nettavisen)
Det er sikkert tanken på at de kommer inn hit på foreldreportalen og starter "kjedelige" diskusjoner om pensjonsforsikringen sin ol.
|
|
|
#3 |
|
er grønn og fin.
|
For å sette det på spissen så vil en 19 åring med HIV mest sannsynlig leve lengre en hun på 67.
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Vel ... Det spørs vel hvor i verden man er 19 år med HIV? Poenget mitt er at jeg er usikker på hva som egentlig er argumentasjoenen min for at en 67 åring ikke skal få barn. Jeg føler umiddelbart at det er noe feil, men hva? Det er jeg ikke sikker på.
|
|
|
#5 |
|
er grønn og fin.
|
Jeg har tatt utgangspunkt i at 19 åringen levde i samme verden som en kvinne på 67 om har råd til å betale for å bli gravid.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|