Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-09, 22:41   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

DET kan umulig være sunt!

Jeg tolker det som en spøk jeg egentlig . En dårlig en, men dog.

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:42   #2
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Noen som vil delta uten å ha noe skikkelig å si tolker jeg det som.

Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:45   #3
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Når jeg lleser hva dere andre spiser og hvor ofte, ser jeg at jeg må endre mine spisevaner.
Jeg har en tendens til å spise få, men store måltider. Og så småspiser jeg hele kvelden.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:47   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

DET kan umulig være sunt!

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Noen som vil delta uten å ha noe skikkelig å si tolker jeg det som.

Ikke nødvendigvis. Hilsen aC, som har gått gjennom opptil flere dager uten å spise mer enn to brødskiver til lunch. I hine hårde dager gikk jeg flere ganger uten å spise whatsoever over litt for lang tid.

(Men jeg er klar over at det ikke er sunt, da. Det skal jeg ha. :halmstrå: )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:48   #5
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ikke nødvendigvis. Hilsen aC, som har gått gjennom opptil flere dager uten å spise mer enn to brødskiver til lunch. I hine hårde dager gikk jeg flere ganger uten å spise whatsoever over litt for lang tid.

(Men jeg er klar over at det ikke er sunt, da. Det skal jeg ha. :halmstrå: )

Skulle nesten gitt deg tordentale nå aC fordi vi bryr oss men nøyer meg med pekefinger og litt skingrestemme: Du må spise!

Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:52   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Skulle nesten gitt deg tordentale nå aC fordi vi bryr oss men nøyer meg med pekefinger og litt skingrestemme: Du må spise!

Dette var før. Nå spiser jeg stort sett mer enn det hver dag. Som i dag -

Frokost gikk skeis, men lunch - En og en halv brødskive, juice, masse pålegg. Middag - Stor porsjon ravioli, salat, vann. Kveldsmat - To knekkebrød.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:54   #7
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Dette var før. Nå spiser jeg stort sett mer enn det hver dag. Som i dag -

Frokost gikk skeis, men lunch - En og en halv brødskive, juice, masse pålegg. Middag - Stor porsjon ravioli, salat, vann. Kveldsmat - To knekkebrød.

Flinka!

Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 13:21   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel. Det er ikke så langt unna sannheten her for tiden, så det trenger ikke være noen spøk. Kan hende noen spiser så lite faktisk.

I går spiste jeg et rundstykke, en pakke nudler, to frukt. Drakk en kaffe og vann.

I dag har jeg kommet bedre i gang her! Skal ta det mer med ro i dag, og dra å kjøpe masse mat mens jeg er sulten. Da er det greiere.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.