|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hund på kennel?
Fordi det er varmt å kjøre i bil, det er ofte trangt å sitte i bil i mange timer for en hund. Videre er det lite mosjon å få for hunden med mindre det er eiere som er veldig opptatt av fysisk fostring i ferien, det blir det for de aller fleste dårlig med om man kjører rundt til parker. Ellers er det aspektet med hvor hunden skal være mens man er på besøk i parkene, jeg har tilgode å se en velegnet hundeparkering i slike parker. |
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Jeg er overhode ikke enig med deg! Vi hadde hunden med til Danmark forrige sommer, og det gikk supert. Vi bodde i leilighet og hunden gikk fritt inne og ute på inngjerdet terasse om dagen. Om ettermiddagen var det lange turer og lek på stranden og om kvelden var hun dønn sliten og tuslet rundt sammen med oss. Hunden var i leiligheten de dagene vi var på utflukter (sammen med nabohunden) og jeg er 100% sikker på at for vår hund var det bedre å bli med oss på ferie enn å være i kennel. Denne sommeren drar vi til sydloigere strøk, så i sommer skal hun være hos venninnen min. (Som har 5 egne hunder.) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
For vår del har bilen ac, buret har akkurat like stor plass som når vi reiser på andre turer og i ferien er jo nettopp da vi har tid til å gi hundene masse, både oppmerksomhet og mosjon.
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Det høres ut som dere hadde en god løsning da. |
|
![]() |