Sv: Hund på kennel?
Opprinnelig lagt inn av 007, her.
Jeg er overhode ikke enig med deg! Vi hadde hunden med til Danmark forrige sommer, og det gikk supert. Vi bodde i leilighet og hunden gikk fritt inne og ute på inngjerdet terasse om dagen. Om ettermiddagen var det lange turer og lek på stranden og om kvelden var hun dønn sliten og tuslet rundt sammen med oss. Hunden var i leiligheten de dagene vi var på utflukter (sammen med nabohunden) og jeg er 100% sikker på at for vår hund var det bedre å bli med oss på ferie enn å være i kennel. Denne sommeren drar vi til sydloigere strøk, så i sommer skal hun være hos venninnen min. (Som har 5 egne hunder.)
Men 007 da, nå har du ikke lest helst hva jeg har skrevet. Jeg har skrevet at jeg mener det er dyreplageri når man kjører rundt til ulike parker og det er uansett hvilket land det er for å ha det sagt. Når man har en bare har kjørt til destinasjonen og som du forteller er det nesten som å være hjemme, kanskje bedre til og med fordi dere hadde masse tid.
Heldige hunden deres som skal på feriekoloni.
Opprinnelig lagt inn av Magica, her.
Vi har bestilt kennel og jeg håper det går bra!
Dette er en noe komprimert versjon av danmarksferie og jeg VET at vi ikke vil få nok tid til hunden i og med at det blir to dager på Legoland og resten København. Vi skal også ha med foreldrene mine og pappa er superallergisk. 
Hadde vi leid feriehus og hadde flere dager hadde vi sikkert tatt henne med. 
God tur på ferie, Magica. 
Håper hunden vil trives på kennel, dette går helt sikkert fint. La den få med seg et eller annet hjemmefra, teppe eller noe.
Sist redigert av Skvetten : 09-07-09 kl 09:38.
Årsak: Veldig dårlig formulert.
|