Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Sinte statskirke-ikke-medlemmer og stakkars kirkeansatte

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 09:41   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Sinte statskirke-ikke-medlemmer og stakkars kirkeansatte

Jeg blir ikke surere om jeg får reklame fra kirken enn fra andre steder. Både Elkjøp og kirken vil ha meg som forbruker - det er lov å prøve.

Ikke er jeg utmeldt heller, så jeg får valgkort. Ungene er derimot ikke døpt og får ikke noen henvendelser fra kirken heller. Og skulle de få det så plager det meg lite.

Det som ville plaget meg var om jeg hadde meldt meg ut og deretter blitt innmeldt igjen mot min vilje. Og det ville jeg sett som min soleklare rett å ringe og ytre min mening om.

Nei - det er ikke den som tilfeldigvis plukker opp telefonen når jeg ringer som personlig har begått en feil. Men så ringer jeg ikke vedkommende person heller. Jeg ringer kirken og det er den som tar telefonen sin jobb å svare på vegne av kirken. Denne må da i egenskap av å representere denne kirken tåle å høre at noen av kundegrunnlaget deres er forbannet fordi de tross alt har begått negativt salg - ikke bare en men flere ganger.

Om et annet firma sendte meg en regning på noe jeg ikke bare aldri hadde bestilt, men sågar funnet meg i å avbestille opptil flere ganger så ville jeg også vært noe annet enn pus i stemmen.

Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:17.