Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Misteri på homsebar

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-09, 13:34   #25
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Misteri på homsebar

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hehe - jeg har motsatt erfaring av Bobbelur. Jeg får en voldsom oppmerksomhet på både lesbe og homsebarer. Jeg vet hvorfor også. Det ser ut til å være stor interesse for høye damer med langt hår, og blant gutta vil jeg tro jeg er høy nok til at jeg kan passere som en meget dyktig (håper jeg) transe eller noe.

Jeg er ikke høy og lys, og tror ikke noen ville ta meg som transe, men likevel har jeg aldri følt meg oversett på slike steder.

Jeg har derimot fått litt uønsket oppmerksomhet enkelte ganger på blandete steder. Men det er jo ikke noe problem å takke for et komplement, ikke vanskeligere enn å si nei til uønsket oppmerksomhet fra menn. Det er litt lettere for kvinner er stort sett bedre på å tolke signaler.

Eneste problemet er at det kan bli ganske utagerende flørting med homser. Fordi det jo er i kortene at dette bare er tull og ufarlig. Det kan gjøre en vant til en litt uvanlig dialog som menn lett kan mistolke. I mine yngere damer bommet jeg litt der med gifte menn, som jeg trodde var like ufarlige som homser.....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.