Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forumfjas

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-09, 13:40   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfjas

Toffen, var det sånn du følte det da du snillet Padda? :fortsatt sjokkert:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 14:13   #2
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Toffen, var det sånn du følte det da du snillet Padda? :fortsatt sjokkert:

Høh! Det var hun som snillet meg!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 14:19   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Høh! Det var hun som snillet meg!

Hm? Sikker?

Gammel 02-09-09, 14:23   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hm? Sikker?

Hvem stoler du mest på - din egen hukommelse etter fire Ibux og fem kopper svart kaffe, eller Tinetoff som sier at hun er "helt sikker"?

Gammel 02-09-09, 14:31   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvem stoler du mest på - din egen hukommelse etter fire Ibux og fem kopper svart kaffe, eller Tinetoff som sier at hun er "helt sikker"?

Helt sikker = Store Norske, ja? For øvrig stoler jeg mer på egen hukommelse etter Ibux og kaffe enn før.

Hypotetisk situasjon fra i dag tidlig: "hvorernøkkelenhvorernøkkelenhvorernøkkelenhvorer. ..åh, jeg har den i hånda, ja. "

Gammel 02-09-09, 15:02   #6
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nå er jeg fullstendig klar over at jeg er sær, men innimellom syns jeg at bloggene gir meg litt barneskolefølelse: "får jeg lov å leke med deg? Vil du være vennen min?" - Sånn i og med at de fleste er lukkede, og man må "tigge" seg tilgang.

Derfor jeg ikke har tilgang til noen. (Utenom Skilpadda sin da, og sikkert en del andre som jeg ikke har funnet ut enda.) Jeg tigger aldri. Folk bør tigge meg om å komme og lese bloggen deres.

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Er det mulig, rine?
Have you lost the touch?

Synes du? Neida, trenger bare noe jeg gidder å engasjere meg i. Er det ikke noen som kan si noe provoserende, belærende eller utrolig dumt snart da?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg er i grunnen enig i det. Jeg har lukket blogg, men halve FP hadde jo tilgang på et tidspunkt da jeg drev på og blottet puppene. Akkurat det virket tydeligvis særdeles motiverende mht å tigge tilgang

:sjokkert over Milfrids puppeblogg:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 15:05   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

DEr det ikke noen som kan si noe provoserende, belærende eller utrolig dumt snart da?

Jeg trodde det var din jobb?

Anyhow, med tanke på bloggtilgang, jeg gidder ikke PM-e hver pokkerns forumist og spørre "hei, har du lyst til å lese bloggen min?" Dog er det stort sett ikke verre enn å spørre, så får man tilgang. Eller sutre i tråd, som Mauser.

(Og tilgangslisten er svært dynamisk, jeg vil ikke ha for mange silent readers, all den tid det er en del detaljert om mitt liv som kommer frem der.)

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.