Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forumfjas

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-09, 11:55   #161
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfjas

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Aha.
Nei, da er denne bedre:
Hvis jeg skjønner rett så er den best der man skal si at noen andre er litt sånn .

Her er quoten som manglet i forrige innlegg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:58   #162
Slettet bruker
Passiv

Standard

Og angående det med meg og trylling så har det ikke regnet så intenst i hele sommer som etter at jeg tryllet inn sol. Jeje. Og dette til tross for at sola skinte fra blå himmel da jeg faktisk avsa trylleformelen.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 12:03   #163
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er sant at du føler det i hele deg når det er på tide å bruke Du får et sånt rush i hele kroppen, gjør det, gjør det, ikke kjemp imot, det er verdt alle eventuelle konsekvenser! Og så:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 12:03   #164
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg brukte den i betydningen snill en god stund jeg. Da jeg etterhvert skjønte hva den ble oppfattet som humret jeg godt over hva de som leste innleggene antagelig trodde jeg hadde ment.

Muligens det er derfra jeg pådro meg et rykte som morsom, mens jeg egentlig bare var dum?

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 12:08   #165
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Hjelper det? Er jeg morsommere nå?

Synes du ble veldig ironisk jeg. Litt oppgitt-ish kanskje?

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 12:13   #166
Albertine
Passiv

Standard

Næsj, ikke så morsomt uten bilde.

Sist redigert av Albertine : 02-09-09 kl 12:20.
  Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 12:18   #167
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jepp. Veldig ironisk av min ironisk-het, og litt oppgitt-ish av hvor utrolig festlig jeg er. :setter meg på henda igjen:

Hihi - nei - ikke gjør det. Jeg synes du er morsom.

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Bare kjapt innom for å reklamere for min nye film, Menn som mater kvinner.

Venter i spenning på hva krysset skjuler.

Jeg også. Har ikke kryss engang jeg.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 12:20   #168
Albertine
Passiv

Standard

Hmm... Ikke?

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 12:39   #169
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det er sant at du føler det i hele deg når det er på tide å bruke Du får et sånt rush i hele kroppen, gjør det, gjør det, ikke kjemp imot, det er verdt alle eventuelle konsekvenser! Og så:

Gammel 02-09-09, 13:40   #170
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Toffen, var det sånn du følte det da du snillet Padda? :fortsatt sjokkert:

Gammel 02-09-09, 13:44   #171
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser bildet.

Gammel 02-09-09, 14:02   #172
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sluttet å fjase den dagen aC stengte meg ute fra bloggen sin.

:bitter:

Jeg leser forøvrig alle bloggene jeg har tilgang på.

Gammel 02-09-09, 14:13   #173
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Toffen, var det sånn du følte det da du snillet Padda? :fortsatt sjokkert:

Høh! Det var hun som snillet meg!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 14:18   #174
Skvetten
Passiv

Standard

Det lureste er å droppe fullstendig, plutselig en dag kommer den tråden med det innlegget som skal svares på hvor du bare føler med hele deg at er på sin plass.

:vakkert øyeblikk:

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 14:19   #175
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Jeg sluttet å fjase den dagen aC stengte meg ute fra bloggen sin.

:bitter:

Men kjære, det var jo fordi jeg skulle legge ut alle bildene av meg selv for å få hjelp med korsettvalg, og denslags jentefjas er jo ikke du interessert i.

(Sorry, hadde en litt paranoid periode der, du er tilbake i det gode(?) selskap nuh.)

Gammel 02-09-09, 14:19   #176
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Høh! Det var hun som snillet meg!

Hm? Sikker?

Gammel 02-09-09, 14:23   #177
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm? Sikker?

Hvem stoler du mest på - din egen hukommelse etter fire Ibux og fem kopper svart kaffe, eller Tinetoff som sier at hun er "helt sikker"?

Gammel 02-09-09, 14:31   #178
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvem stoler du mest på - din egen hukommelse etter fire Ibux og fem kopper svart kaffe, eller Tinetoff som sier at hun er "helt sikker"?

Helt sikker = Store Norske, ja? For øvrig stoler jeg mer på egen hukommelse etter Ibux og kaffe enn før.

Hypotetisk situasjon fra i dag tidlig: "hvorernøkkelenhvorernøkkelenhvorernøkkelenhvorer. ..åh, jeg har den i hånda, ja. "

Gammel 02-09-09, 14:48   #179
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Det er en god start - husk bare å kommentere i samtlige også.

Gammel 02-09-09, 14:55   #180
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Men kjære, det var jo fordi jeg skulle legge ut alle bildene av meg selv for å få hjelp med korsettvalg, og denslags jentefjas er jo ikke du interessert i.

Pfft. Luremus. Det var ikke et korsett i sikte i de siste ca 6000 innleggene/kommentarene, i hvert fall.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.