Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Foreldre som røyker i bilen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-09, 15:51   #29
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre som røyker i bilen

Enig med siste taler (Teofelia, i tilfelle det er noen som svarer mellom oss).

Jeg er en av disse fanatiske ikke-røykerne som aldri har røykt selv. Ikke prøvd en gang da jeg er helt sikker på at jeg er en slik svak sjel som hadde blitt avhengig pronto og aldri klart å slutte igjen. Jeg har tatt noen heldige valg i livet, heldigvis (as in ironisk på egne vegne, ikke spydig på andres vegne. Man blir jo helt paranoid av denderne tråden om uskrevne regler )

Jeg kjenner knapt noen som røyker lengre, har en svigerinne som gjør det (ute, ikke inne), men bortsett fra det er omgivelsene mine omtrent 100% røykfrie. Eldstemann hadde en klassevenninne som hadde foreldre som røykte inne. Bodde i en liten kjellerleilighet, og datteren deres stinkte røyk, stakkas. Skulle hente i bursdagsselskap der, og ble rimelig da de åpnet døren og røyklukten veltet ut. Trodde rett og slett ikke at folk gjorde sånn lengre. Kjente det rykket kraftig i Fordommene mine den gangen, for liten kjellerleilighet, kjøre diger van som omtrent er større enn leiligheten de bor i, og røyke inne.... Og datter som fikk mobil i første klasse og hadde kjæreste i femte klasse . Altså kjæreste som gikk i femte klasse, mens hun selv gikk i første.

Jeg mener at røykere er Domme, men jeg tror ikke at det er bare-bare å slutte heller. Men de er likefult Domme som begynte Og røyking i bil burde være like forbudt som bilbsikring er påbudt.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.