Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Er melkefritt kosthold bra for "vanlige" mennesker uten allergier?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-09, 11:58   #11
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er melkefritt kosthold bra for "vanlige" mennesker uten allergier?

Akkurat det med sopp tror jeg er et kombinasjon av at jeg har misforstått noe og at jeg ikke alltid har faktakunnskapen helt på topp i møte med biologer, jfr diskusjon sist vi møttes

Jeg er enig i at det er fullt mulig å få mange upresise svar og at det er mye svada ute og går når det gjelder intoleranser og allergier, men samtidig har jeg blitt mye friskere av å følge de gode rådene jeg har fått hos nettopp Balderklinkken - og jeg har faktisk tatt helt normale blodprøver og avføringsprøver (herlig) som beviser både candida og intoleranser, som min vanlige fastlege ikke kjente til en gang, på tross av at det er helt vanlige IGg-målinger. Problemet er jo de som ikke undersøker noe som helst og bare hiver seg på hver bølge som kommer, og derfor går på ufornuftige dietter der de får mangel på det ene og det andre. Jeg foretrekker i hvert fall å leve uten noen matvarer fremfor å være slapp, tung (ikke vekt, men følelse i kroppen) og ha magesmerter hver eneste dag. Hvis fastlegen min hadde fått til det, hadde det selvsagt vært mye bedre og billigere.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:59.