|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må si jeg blir litt bekymret (influensa)
Ja, det er vel først og fremst smitteoverlege Bjørg Marit Andersen på Ullevål som mener risikopersoner bør vaksineres men ikke med Pandemrix. Hun sier følgende til Dagsavisen i dag
|
|
|
#2 |
|
Viser tenner
|
Sv: Må si jeg blir litt bekymret (influensa)Jeg hadde bestemt meg for ikke å vaksinere meg selv eller barna (i samråd med min mann; som heller ikke var interessert i vaksinen), men etter de siste døsfallene blant personer som ikke er i risikogruppene, må jeg innrømme at jeg er usikker på hva vi skal gjøre. Selv har jeg et imunsystem som ikke ligner grisen, så jeg får alt som er i omløp og blir grisesjuk ...
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Må si jeg blir litt bekymret (influensa)
Jeg synes i utgangspunktet at det helt selvfølgelig er greit at Andersen lufter sine meninger, problemet er jo at aviser og menigmann ikke skjønner hva det er hun sier for noe og tenker "Å, jeg må ikke vaksinere meg". Folk blir jo så lett forvirret, men samtidig så kan man ikke ha et samfunn hvor fagdebatter blir holdt hemmelig heller, det går ikke an.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|