Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det ingen som har startet diskusjon om engleboken til Mærtha enda?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-09, 12:20   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det ingen som har startet diskusjon om engleboken til Mærtha enda?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vel, jeg synes kommentaren din er drøy, og jeg tror kanskje at du ikke helt ser alvoret i det du sier? Jeg leser hvert fall uttalelsen din som en utidig umyndiggjøring av en offentlig person du ganske enkelt bare er uenig med.

I mange tilfeller ville jeg ha vært enig med deg Skremmern.Men Märtha har valgt en livsstil som til de grader ligger til side for hva 'Ola Nordmann' anser som normalt at dette er noe hun bør være klar over.

Lysfontener, pilgrimsferder, engler, rosenterapi, znobbete deprimert og alkoholisert ektemann. Mediesirkus som de påstår å avsky, men som de er med på å skape selv.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.