Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnehage i romjula?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-09, 11:41   #11
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnehage i romjula?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Det har ikke tidligere falt meg inn å nekte henne det når hun vil det selv. Men det har ikke falt meg inn å organisere livet mitt for å tilrettelegge arbeidsdagen for de barnehageansatte heller, faktisk. I'm just not that nice....

Det er da ikke snakk om at du skal organisere livet ditt for å tilrette legge for de barnehageansatte. Det er snakk om at dersom du ikke skal benytte plassen så er det greit om du sier i fra at barnet skal ha fri. Jeg fatter ikke at det er så vanskelig å skjønne? At du velger å ha barnet ditt i barnehagen er da helt greit, men dersom det skulle vise seg at h*n likevel ikke kommer til å benytte plassen så går det jo an å si ifra.

Jeg syns mange av dere som skal benytte plassen misforstår det som blir sagt, at det virker som at dere føler at dere må forsvare valgene deres, det må dere jo ikke. Skal dere på jobb, trenger dere litt fri, har dere helseplager eller andre ting så er det jo ingen problem at barna er i barnehagen sålenge den er åpen. I vår barnehager bemanner vi utifra de som setter seg opp, og det er aldri noe problem å få noen til å jobbe, og fram til nå har det vært slik at de som har ønsket fri har fått det. Men det kan være noen som har noen få timer med avspasering, og dersom man da får beskjed om at barn ikke kommer likevel så er det mulig å få avviklet avspasering.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.