|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Søsteren min og mannen har mye bedre råd enn resten av familien til sammen. De kjøper derfor veldig dyre gaver til niesene og nevøene sine. Vi voksne har tatt dette opp og forklart at vi ikke har mulighet til å matche prisen til deres barn. Det må da være lov å bruke hodet.
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
frakoblet
|
Er du klar over hvor mange som bruker over evne? Og kvalmen min har litt å gjøre med miljøaspektet også.
![]() |
#4 |
Passiv
|
Hva med å heller gi litt til noen av de mange som ikke får en overdådig jul. Det er garantert noen i enhver klasse som ikke feirer jul etter de flestes standard. Til og med de som lukter ille kunne tenke seg en liten gave å pakke opp.
Miljømessig er jul en tid vi helst glemmer klimakrisen. Da er det nemlig et overforbruk i den vestlige verden som ikke ligne grisen. Hvor mye trenger vi egentlig å forbruke i løpet av desember? Det er som vi glemmer at det er miljøbelastende å produsere tingene vi kjøper, for ikke å glemme alt avfallet som produseres. |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
I år kan jeg si |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
Tenk så glade mottakerne blir. Det er så flott når noen gjør sånne ting. Julen er ubarmhjertig grusom for veldig mange mennesker som ikke får ta del i kjøpefesten alle andre tar del i. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|