Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Oh jul med din glede - my ass!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-09, 11:12   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oh jul med din glede - my ass!

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

I natt tok Frank og sto opp hver gang.
Jeg våknet jo, men jeg slapp iallefall å stå opp. Men tipper han våknet 6-7 ganger fra kl tolv i går til kl seks i morges.

Forøvrig må jeg få legge til at jeg har ikke en mann som slenger på sofaen og ser på tv - feks når jeg var borte i går. Jeg har en mann som er nesten litt irriterende aktiv/arbeidende. Så han hadde dradd over gulvene og vasket klær også, på de 2 timene.

Sånn du har beskrevet F., så er det ingen som tviler på at han tar sin del, og vel så det. Og han må da være bånnsliten etter natten?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 11:15   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Sånn du har beskrevet F., så er det ingen som tviler på at han tar sin del, og vel så det. Og han må da være bånnsliten etter natten?

Absolutt, det jeg sa om ribba var på fleip altså. (Men det måtte jo bare kommenteres, for ribbe er utrolig enkelt å lage).

Helt enig med trøtt - undersøk først om det er medisinske årsaker til at han sover dårlig. Er det ikke det, ville jeg prøvd antihistaminer. Det kan være en dårlig sirkel som trengs å brytes.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 11:36   #3
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor lang tid tar det før han roer seg dersom dere bare lar ham ligge, da?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 12:59   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Hvor lang tid tar det før han roer seg dersom dere bare lar ham ligge, da?

Har aldri opplevd at han roer seg da.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 14:29   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Har aldri opplevd at han roer seg da.

Hvor lenge har dere prøvd, da? Jeg spør, for selv om jeg ikke er noen stor tilhenger av den berømte Ferbermetoden, så har jeg et vennepar som holdt ut et forferdelig leven i to kvelder, for deretter å ubegripelig raskt ha løst et problem som for dem hadde vært nokså uutholdelig i lang, lang tid. I slike situasjoner tror jeg at jeg hadde vært villig til å gi det en sjanse.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 16:40   #6
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi prøvde Ferber-kuren etter måneder med nattevåk. Det hjalp. Anger bare på at jeg var for blaut (for det var meg ) til å prøve det med en gang.

Har det vært Ferber-diskusjon her inne, forresten?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 18:22   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Hvor lenge har dere prøvd, da? Jeg spør, for selv om jeg ikke er noen stor tilhenger av den berømte Ferbermetoden, så har jeg et vennepar som holdt ut et forferdelig leven i to kvelder, for deretter å ubegripelig raskt ha løst et problem som for dem hadde vært nokså uutholdelig i lang, lang tid. I slike situasjoner tror jeg at jeg hadde vært villig til å gi det en sjanse.

Jeg har aldri vært sånn særlig soft/myk på slike ting, og sitter ikke og gråter utenfor døra liksom. Men problemet er jo ikke å legge han, det går som regel greit. Problemet er heller ikke at han gråter over lang tid om vi er inne hos han, sånn at vi må inn og ut. Han våkner, hyler/gråter og roper på oss og sier au. Om vi ikke reagerer blir han jo helt hysterisk, og han høres jo redd ut egentlig. Men går vi inn da så får vi roet han, og han legger seg ned etter hvert. Så det er ikke sånn at vi da feks må stå utenfor døra og gå inn etter 2 min. Og jeg kjenner at jeg er ikke klar for å IKKE stå opp å ta han om han våkner og gråter, sånn at han bare gråter seg i søvn igjen. Han må få vite at vi er der synes jeg.

Men en kveld her så var han ekstra håpløs, og da tok jeg en "Ferber". Jeg gikk inn, koste og la han ned, og gikk ut. Og sånn holdt jeg på helt til han sovna, med lengre og lengre intervall imellom.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.