|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Oh jul med din glede - my ass!
Sånn du har beskrevet F., så er det ingen som tviler på at han tar sin del, og vel så det. Og han må da være bånnsliten etter natten? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
En som trener
|
Absolutt, det jeg sa om ribba var på fleip altså. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oh jul med din glede - my ass!Hvor lang tid tar det før han roer seg dersom dere bare lar ham ligge, da? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Hvor lenge har dere prøvd, da? Jeg spør, for selv om jeg ikke er noen stor tilhenger av den berømte Ferbermetoden, så har jeg et vennepar som holdt ut et forferdelig leven i to kvelder, for deretter å ubegripelig raskt ha løst et problem som for dem hadde vært nokså uutholdelig i lang, lang tid. I slike situasjoner tror jeg at jeg hadde vært villig til å gi det en sjanse. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Oh jul med din glede - my ass!Vi prøvde Ferber-kuren etter måneder med nattevåk. Det hjalp. Anger bare på at jeg var for blaut (for det var meg |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Jeg har aldri vært sånn særlig soft/myk på slike ting, og sitter ikke og gråter utenfor døra liksom. Men problemet er jo ikke å legge han, det går som regel greit. Problemet er heller ikke at han gråter over lang tid om vi er inne hos han, sånn at vi må inn og ut. Han våkner, hyler/gråter og roper på oss og sier au. Om vi ikke reagerer blir han jo helt hysterisk, og han høres jo redd ut egentlig. Men går vi inn da så får vi roet han, og han legger seg ned etter hvert. Så det er ikke sånn at vi da feks må stå utenfor døra og gå inn etter 2 min. Og jeg kjenner at jeg er ikke klar for å IKKE stå opp å ta han om han våkner og gråter, sånn at han bare gråter seg i søvn igjen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|