Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nordmenn sutrer seg til sykmelding

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-10, 19:16   #11
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nordmenn sutrer seg til sykmelding

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg skjønner veldig godt at mange synes egen helse er for privat til å dele med hvem som helst. Men, og dette er ganske essensielt, hvis man skal kunne tilrettelegge en arbeidsplass og hjelpe noen tilbake i jobb, er det ganske viktig at man er ærlig i forhold til arbeidsplassen på hvor skoen trykker.

Jeg kan ikke skjønne at noen skal reagere hvis de ser sykmeldte gå på butikken eller gå en tur. Det er da bare bra? Vi ønsker jo alle en mest mulig vanlig (kjedelig) hverdag, bestående av hverdagslige oppgaver og aktivitet. Da tenker jeg at man er på god vei til å kunne utføre arbeidsoppgaver etterhvert også

Helt enig, men igjen, det kan være vanskelig for den det gjelder selv å sette fingeren på hvor skoen trykker også. Jeg tror man kommer fryktelig langt bare ved å ha profesjonelle ledere, som rett og slett vet hva de skal se etter, stille riktige spørsmål, kort og godt ha en personalprofil som skaper trygghet og tillit.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.