|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Kan "alle" sy?Selvsagt. Man skal være skredder, baker, sykkelreparatør, drosjesjåfør, personlig trener, lærer, kostholdsveileder, kokk, kosepute, gråtepute, verdiskaper, shoppingansvarlig, kleskonsulent, tannpleier, frisør, sykepleier, kunstkritiker, skismører osv. Det er sikkert mer, men det var det jeg kom på i farta. |
|
|
|
#2 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan "alle" sy?Jeg kan ikke strikke og hekle (men mestrer det mest "basice" på symaskinen) så du er da mer enn "flink" nok hva håndarbeid angår, siden du kan begge deler. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan "alle" sy?Det der tror jeg at jeg hadde blitt ørlite grann hysterisk av. Jeg kan ikke sy.
|
|
|
#4 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Kan "alle" sy?Mannen har en sømlærer på jobben sin. Tenker han skal få høre med henne i morgen hva hun vil ha for en sånn jobb.
Vi dekker stort sett alt på den lista di, sånn til sammen, mannen og jeg, men sykunnskapene glimrer med sitt fravær for begges del. Snekker, rørlegger og elektriker mangler også, når jeg tenker meg om... |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|