|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?
Altså, nuh er det dog ikke kun høykulturelle ting som går av stabelen i dette store, hvite huset. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
"Høy" er en relativt relativ beskrivelse, da. Uten at jeg skal påstå at Monsoon bare bedriver aktiviteter som er mindre høykulturelle enn alt som foregår i Operaen, altså.
|
|
|
#3 |
|
|
Det er da aldri noen som er høye der. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Eklektisk
|
Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Jeg har vært på ballett der. Utrolig fin opplevelse. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Peppy!
|
Jeg vet det altså. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Logistikkmessig er det helt gull for oss å bo i Oslo, det er en av hovedgrunnene til at vi bor her. Vi har bosatt oss slik at vi har kort vei til jobb og barnehage, og bruker minimalt med tid på henting og bringing i hverdagen. Tar jeg et tog hjem fra Oslo S som går 15.57, så er jeg i barnehagen til storesøster kl. 16.15. Barnehagen har forøvrig åpningstid fra 07.30 til 17.00. Målet er å ikke hente henne altfor sent da.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|