|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Dere kan si hva dere vil om hovedstaden, men har dere haier? Hæh? :æddabædda:
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?
Hehe. Jeg sykler til jobb på fem minutter eller går på 25, og da kan jeg følge Frøkna til skolen samtidig. Jeg går til sentrum på under en halv time. Samtidig som vi har et mål hage, med sandkasse, huskestativ og trehytte. Akkurat dette er et aspekt ved Trondheim som jeg virkelig, virkelig setter pris på. Det er mulig å være veldig sentrumsnært, samtidig som man bor trygt og stille og har hage og utmark rett rundt hjørnet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke jeg. Jeg bor i Finnmark og argumenterer for Lillestrøm.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Jeg tror at unger har best av å vokse opp i nord Norge, for da får de et større hjerte |
|
|
|
|
|
#6 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det snedige er jo at det konsekvent blir en slik by vs. by vs. nok en by-debatt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|