Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-10, 13:42   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?

Dere kan si hva dere vil om hovedstaden, men har dere haier? Hæh? :æddabædda:
Det har vi.

Alle diskusjoner der det blir snakk om hvor som er best, ender opp med at alle argumenterer for der de selv bor. Hver bidige gang.
Oslo er selvsagt overlegen alle andre, for der har de Operaen.
Stavanger har oljå, Bergen har altslagsmuligfint, og i Trondheim studerer man og drikker rødvin til langt på natt. ppsummerer:

Gammel 29-03-10, 13:51   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Uten at jeg kan skryte på meg å ha prøvd hverdagslogistikk i andre byer enn Oslo. Selv kan jeg nå skryte av å bruke 20 minutter hjemmefra og til jobb, ved bruk av kollektive transportmidler. Jeg jobber midt i byen. Det er ikke så verst det altså.

Hehe. Jeg sykler til jobb på fem minutter eller går på 25, og da kan jeg følge Frøkna til skolen samtidig. Jeg går til sentrum på under en halv time. Samtidig som vi har et mål hage, med sandkasse, huskestativ og trehytte. Akkurat dette er et aspekt ved Trondheim som jeg virkelig, virkelig setter pris på. Det er mulig å være veldig sentrumsnært, samtidig som man bor trygt og stille og har hage og utmark rett rundt hjørnet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 13:51   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Dere kan si hva dere vil om hovedstaden, men har dere haier? Hæh? :æddabædda:
Det har vi.

Alle diskusjoner der det blir snakk om hvor som er best, ender opp med at alle argumenterer for der de selv bor. Hver bidige gang.
Oslo er selvsagt overlegen alle andre, for der har de Operaen.
Stavanger har oljå, Bergen har altslagsmuligfint, og i Trondheim studerer man og drikker rødvin til langt på natt. ppsummerer:

Ikke jeg. Jeg bor i Finnmark og argumenterer for Lillestrøm.

Gammel 29-03-10, 13:58   #4
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Jeg tror at unger har best av å vokse opp i nord Norge, for da får de et større hjerte. Neida!

Men jeg kjenner faktisk en god del mennesker fra sør og øst og vest som har kommet opp hit for å studere, som mener at nordleninger er veldig varme, naturlige, gjestfrie mennesker med massehjerterom(det var bare et utvalg av mange positive adjektiv jeg har hørt).

For meg er naturen, gode foreldre og et godt nettverk det viktigste for mine barn. Derfor flytter vi snart bort fra by og eksos for å både få tid og mulighet til å nyte livet litt mer.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 14:01   #5
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Jeg tror at unger har best av å vokse opp i nord Norge, for da får de et større hjerte. Neida!

Det er ikke dårligere du mener? Neida, her også.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 14:02   #6
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det snedige er jo at det konsekvent blir en slik by vs. by vs. nok en by-debatt.

Det er da mye festligere å disse bygda.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.