|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker alle solbrun hud?Jeg synes generelt det er finere med litt brunfarge. På de fleste, ja. Men det er jo ikke sånn at jeg ser ned på de som er hvite. Jeg antar bare at de ikke liker å sole seg, ikke har hud som blir brun, har hud som blir frarådet for mye sol osv. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Liker alle solbrun hud?
Hvis det var mitt svar du siktet til, så svarer jeg: ja, noen burde i alle fall beskytte seg bedre mot sola. Selv om man blir brun, blir man utsatt for kreftfremkallende stråling fra sola. Og man får lettere rynker, hvis det er noe man bryr seg om. Jeg ser jo ikke ned på hun jeg nevnte over her, fordi hun lar være å bruke solkrem og dermed ser helt svidd ut, det er jo hennes valg. Men jeg har litt vanskelig for å forstå at man virkelig ønsker å se sånn ut, når det er så enkelt å smøre seg litt før man går ut om morgenen.
|
|
|
#3 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Det kan jo være at man bruker solkrem selv om man er blitt brun. Mannen min er en sånn som går fra vinterhud til mørkebrun på 1-2-3, og han fortsetter å smøre seg med høy faktor, og blir bare brunere og brunere for det. Så han beskytter seg mot sola, men blir brun allikevel. Og sånn er det jo for noen -skulle bare ønske det var sånn for meg også
|
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Ja, det er jo sant. Jeg møtte forøvrig noen i familien i går, og de var både knallbrune og knallrøde på én gang.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|