Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dere som har peiling på mote "og sånn"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-10, 19:51   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har peiling på mote "og sånn"

Philippa er bittelittegrann på tur, trur eg.

Ballerinasko passer definitivt ikke alle, Mary Jane's er i så fall himla mye safere. Tunikaer kan fort se ut som et gravidtelt med litt uflaks, og svære smykker ser lett ut som panikkbling fra -nille.

Jeg anbefaler et stk. jeansbutikk, ta deg god tid, finn en hyggelig ekspeditør, prøv plenty bukser. Det Finnes Alltid En Jeans, og gudene vet at den ikke alltid har smale ben selv om det er in akkurat nuh. Oftest er det safere med rette ben, ev. diskret bootcut.

Tunika uten teltfasong er fint, ellers er Basics longsleeves, singleter og t-shirts, gjerne litt lang fasong, hvit, svart, en eller annen jordfarge hvis det passer deg. Jeg har et utall skjerf og sånt som jeg kan bruke for å friske opp om jeg husker det. Det kan knyttes ungdommelig sporty eller classic chic.

Øreringer er kanskje det mest basic som finnes, så store som du er komfortabel med. Jeg liker også å ha cardigans, finnes i hopetall på HM.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.