Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Elendig hundeeier

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-10, 14:17   #6
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elendig hundeeier

Takk for alle svar!

Hva jeg tenkte med tråden? Det var nok 80% for å skrive av meg frustrasjon og redsel, 10% kozemoze-tigging, og 10% håp om at noen visste noe om hvor farlig det var å bli bitt.

Hadde jeg ønsket en glødende diskusjon om hundeeiere generelt, så hadde jeg nok heller laget et HI om at alle som har hund er noen forferdelige svin. Men denne tråden handlet vel i utgangspunktet mer om enkelte tyske kvinnelige hundeeiere på campingplasser på nordvestlandet. Dermed så var den kanskje ikke så egnet til å lage en generell debatt ut av.

På den andre siden har jeg fått masse deilig kosemosetrøsteklemming nå, sårene er grodd og lille skatt løper igjen etter nabohunden (jada, vi stopper henne), så nå kan dere godt gå over til en generell debatt om dumme hundeeiere og vettlause småbarnsforeldre. Så lenge dere ikke bruker oss som eksempel på vettlause foreldre, for vi er nemlig helt perkfete.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

God bedring.Jeg er selvfølgelig enig i at det er hårreisende å oppføre seg slik som hundeeieren gjorde etterpå. (Når det er sagt er jeg ikke helt sikker på hva du tenkte med tråden? Om det var for å fortelle om vesla eller for å ha det som en diskusjon om hvordan hundeeiere burde oppføres seg?)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.